İzleyicilerim

11.07.2012

BU ARALAR...

"Neden bugün, neden bu sıcak, neden  bu havalar, neden bu kadar birikmiş post nedeeeen nedeeeen!" dicemi sanıyosanız yanılıyorsunuz demicem, hayatımdan memnunum yukarıda gördüğünüz kareninde büyük bir sebebi var oda benim, havanın sıcaklığı, benim deniz kum güneş üçlüsüne aldanmam derken biriken, okumam gereken dergiler, kargolar var. Ama umarım bunları zaman zaman okucam, şimdiden başladım bile...

Bunun yanı sıra....
 Denenmeyi bekleyen okadar çok duş jeli, vücut losyonu, el kremleri var ki hepsi yarım yarım kaldı ve bunların hepsi bugün çöpe gitti üzgünüm...Resmen banyonun her yerini kaplıyorlardı...
Tarak ve toka kaplarımı bile talan etmişlerdi ve bugün sabahtan gittiler :)

2 yorum:

guzelliknehri dedi ki...

o yeşil Boss kutular ne şirinmiş, sakın onları da attım deme =P

Unknown dedi ki...

Aaaaaaa onları hiç atarmıyım, bi misafir geldiginde onları hemen alt dolaba atıyorum ortalıkta hiç dağınıklık kalmıyo, onlar benim kurtarıcım :))