İzleyicilerim

15.02.2014

Barcelino saç bakım yağı

Herkese merhaba.
Ben uzun zamandır barcelino saç bakım yağını kullanıyorum ve hakkında birazda olsa konuşmak için hak sahibi olduğumu düşünüyorum artık. Artıları ve eksileriyle değerlendirebileceğim bi ürün barcelino saç bakım yağı. Dediğim gibi uzun zamandan beri kullanıyorum ve 3.şişeme geçtim bile. Hadi hep beraber bakalım barcelino saç bakım yağı nasıl bi ürünmüş.
Paketin içerisinden, her saç bakım ürününde olduğu gibi her dilde yazılı ürün kullanma talimatlarının olduğu bir kağıt ve ürün şişesi çıkıyor.
 Kağıtta yazanlar ise;
Barcelino saç bakım yağının nasıl bir yağ seansı olduğu.
Özellikleri ve uygulama şekli mevcut.

BARCELİNO %100 DOĞAL BİTKİSEL SAÇ BAKIM YAĞI
Barcelino saç bakım yağı %100 doğal bitkisel yağların birleşmesinden meydana gelmiş, natural bir saç bakım ürünüdür. İçeriğindeki bitki özleri sayesinde sorunları olsun ya da olmasın tüm saç tiplerine uygun olarak tasarlanmış ve üretilmiş olup saç kalitenizi en yükseğe çıkardığı bilinmektedir. Saç tellerinin direncini artırır. Dolayısıyla saçlar incelip kopmaz. Saç dökülüp azalmadığı için üst kısımlardan ucuna kadar gür ve canlı görünür. Sağlıklı saçların korunmasını sağlar.
ÖZELLİKLERİ;
Saç derisinin doğal yağ dengesini destekleyip koruyarak saç dökülmelerini ve kepek sorununu giderir.
Saç tellerinin kırılmasını önler, saçın güçlü çıkmasını sağlar.
Saça doğal canlılık ve parlaklık verir,hacimsel artış kazandırır.
Saç uzama hızını artırıcı etki gösterir.
Zayıf, ince telli, yıpranmış, permalı, boyalı, röfleli, işlem görmüş saçlar için tasarlanmış, mükemmel sonuç sağlayan tamamen doğal bir üründür.
İçeriğindeki doğal yağ kökenli bitki özleri saça ve saç derisine ferahlık verir, çatallamayı önler.
BARCELİNO saç bakım yağı her saç tipine uygundur. Hiçbir yan etkisi yoktur.
Deniz ve havuz suyundaki kimyasal bileşenlerin yıpratıcı tuz etkilerine karşı saç yapısını doğal olarak korur.
Saç bakım ürünüdür, ilaç değildir.

UYGULAMA ŞEKLİ   
Nemli ve temiz saça uygulanması tavsiye edilir.
Bakım yağını saç tellerine ve saç diplerine püskürterek sıkınız.
Saçınıza iyice friksiyon yaparak yediriniz.
Minimum 30 dakika saçınızda bekletiniz. Sürenin uzaması ürünün saçınızdaki etkisini artırır, gün boyu da saçta kalabilir.
BARCELİNO saç bakım yağının içerisinde bitkisel aktiflerin etkisinden maksimum derecede faydalanmak için saç diplerine iyice yedirilmelidir.
BARCELİNO saç bakım yağını rutin kullandığınız saç boyanıza karıştırarakta uygulayabilirsiniz. Saçınızın parlak, canlı ve saç boyanızın uzun süre kalıcılığını sağlar. Saç boyanıza karıştırılacak miktar 1 kapak ölçeğidir. Boyanın bıraktığı kalıntı kimyasalı temizler ve etkisini giderir.
Haftada en az 3 kere kullanılması tavsiye edilir.
Ortalama 2 aylık düzenli kullanımda istenilen sonuca ulaşılması beklenir.


Peki nedir benim bu yağda hoşuma giden ve sürekli almamı sağlayan?
Öncelikle ürün çok pratik. Benim aktara gidip, bütün yağ çeşitlerini alıp, daha sonra onları bi kapda karıştırıp ellerimle uygulamamı gerektirmiyo. Ürünün içerisinde gerçekten yağ skalası çok fazla ve yerinde. 

 Bu yağların bir arada olması gerçekten güzel. Diğer bir sevdiğim yanı ise şişenin spreyli olması. İşimi daha hızlı yapmama ve etrafa dökülme olasılığını ortadan kaldırıyo.



Ben bu ürünü nasıl uyguluyorum?
Açıkcası yazıldığı gibi uygulamıyorum. Hafta da bir kez saç bakım günüm var benim. Sadece haftada bir gün uyguluyorum. Ve yazıldığı üzere temiz saça değil kirli saça uyguluyorum. O gün eğer zamanım varsa banyoya girmeden 2-3 saat öncesinde saçımın uçlarına ve en çok da saç diplerime masaj yaparak yağı iyice eminceye kadar yediriyorum. İşlemimi yaptıktan sonra havlu bonemi takıp dergi ve kahve keyfi yapıyorum, çok da güzel oluyo  :)) 
Yağı saçlarıma sıkıp dışarı çıkma olayını hiç denemedim ve denemeyi de düşünmüyorum, şahsen çok doğru gelmiyo bana.Saçlarımda boya olmadığı için boyaya katıp kullanma olasılığımda olmadı.

Peki benim saçımda olumlu etkieri neler oldu?
Öncelikle benim saç tipim prasa tabirini verdiğimiz düz saçlardan ibaret ve olabildiğine kabarıklar. Çabuk uzayan ve mat bir saç tipim var.
  • Saçlarım cansız ve mat olduğundan dolayı yağı uyguladığım zaman saçıma bir canlılık, parlaklık geliyo ve bu benim için bir artı ve mutluluk :)
  • Saç diplerime uyguladığımda bebek saçlarımdan anladığım kadarıyla uzadığınıda görmedim değil. Fakat benim saçlarım kendimi bildim bileli hemen uzadığından, hem saçlarımın hem de yağın katkısı büyük.
  • Haftada bir gün uygulamamdan kaynaklı olarak yumuşaklığını yüksek derecede gördüğüm bi ürün. Normalde sadece şampuan kullandığımda bu yumuşaklığı hiç elde edemiyorum.
  • Düzenli olarak kullandığımdan dolayı yağ saçlarımda hem parlaklık, canlılık ve yumuşaklık kazandırdı.
Sevmediğim yönlerine gelirsek; 
  • Yağ karışımının içinde olan çam terebentini var. Ve ben bu kokudan nefret ediyorum. Sevmediğimden olsa gerek ki ne zaman saçıma bakım yapmaya kalksam bu koku keskin bi şekilde burnuma geliyo. Sanki bi tek o yağ varmış gibi. 
  • Eğer banyoda iyi durulamazsanız adeta daha yeni sürmüşcesine kokusu burnunuza burnuza geliyo.
  • Ve en sinir bozucu olan her markanın yaptığı şey,şişenin pilastik olması ve kırılma korkusu yaşamam. 
Bu ürünü nereden ne kadara bulabilirsiniz?

Aktarlarda ve parfümerilerde bulma şansınız daha yüksek.Bir arkadaşımdan öğrendiğim kadarıyla HOBY markasının mağazalarında da bulunuyormuş.

10 TL gibi komik bir fiyatı var. 
150 ml lik az ama uzun zaman kullanabileceğiniz bir ürün.

NOT: Bu yağın internette sahtelerini satıyorlarmış. İçerisine su eklenenleri bile çıkmış. İnternetten almanızı tavsiye etmiyorum. Hepimizin çevresinde aktarlar vardır. Oralar daha güvenli.
 Yağların içine su konulduğunuda nasıl anlayabilirsiniz. Biliyosunuz ki yağ ve su bir araya geldiğinde ikiside birbirinden ayrışıyolar. Ve ürünü çalkalıyıp üzerinde baloncuk baloncuk olduğunu gördüğünüzde bilin ki onda su vardır. Ama sadece yağ ürünleri için söylüyorum, sıvı saç kremleri için değil.

Saç bakım yağları olarak kullandıklarımdan, arasında en iyilerinden birisi. Pahalı ucuz farketmeksizin aldığım, ve memnun kaldıklarımdan. Eğer Sağlıklı bir saç görünümü istiyorsanız tavsiye ederim. Hem fiyatıyla hem de verdiği bakımla benden geçer not aldı. Denemelisiniz. Eğer sormak istediğiniz birşey varsa yorum yapmayı unutmayın :) 

Bana instagramdan da ulaşabilmek için Tık tık :)

Sevgilerimle E. 
Yorum Gönder