İzleyicilerim

29.03.2015

I LOVE.... RASPBERRY & BLACKBERRY DUŞ JELİ


Herkese mutlu haftasonları  :) 
Bugün hava çok kötü ve başıma gelmedik kalmadı mua farım ve youngblood rujum kırıldı :( 
Aslında bu yazıyı yazmak için biraz geç kaldım, okadar çok duş jeli alıyorum ki bu ürüne daha yeni sıra geliyor. Fakat bu blog da benim şartlarım ilerler falan diyormuşum :)) Neyse...

Watsons'a ilk geldiğinden beri seveni de çok sevmeyenide, bakalım ben hangi taraftayım.


Ambalaj şahane, kokusu misler gibi çeşitleri de bol olan bir marka I LOVE... Dudak bakım ürünleri, vücut peelingi, el kremi, vücut spreyleri/mistleri ve son olarak da benim size anlatacağım duş jelleri...

Duş jeli dediğimde benim ilk başta aklıma gelenler en başta tabi ki de vücudu iyi temizlemesi, kokusunun bana hitap etmesi ve fiyatına değer olabilmesi.

Orman meyvelerini seven ben, kokusuna aşık oldum diyebilirim. Vücudu temizlemesi ortanın altında, 500 ml'lik bir ürüne verdiğim parayı hakettiğini düşünüyorum. Amaaaaaa!! Evet bu amadan sonra herşey kayıtsızlaşıyor :) Ürünün kapağını açtığınızda koku çok hoş, life döküyorsunuz aynı koku buram buram burnunuza çarpıyor, oraya kadar sıkıntı yok fakat lifte ki jelin suyla karışmasından mıdır bilemedim ama tenimde aynı kokuyu asla hissedemiyorum.Bu olayı sadece duş jellerin de değil vücut peeling'inde de hissetmiştim. Anladığım kadarıyla markanın bütün ürünlerinde böyle bolca kimyasal barındırıyor.

Tek sevdiğim yanı koskocaman gramajına göre fiyatının çok uygun 8-9 TL gibi bir fiyatta olmasını sevdim. İndirimlerde kaçırmayın derim. 

Watsons Türkiye'den 8-9 TL gibi bir fiyata sahip olabilirsiniz.

Sevgiler 
E.  

Hiç yorum yok: