İzleyicilerim

29.03.2014

BATİSTE DRY SHAMPOO (Batiste Kuru Şampuan)

Herkese merhaba kızlar!
Artık blogumda yeni bir köşem var ve bunlardan biri de ürün incelemeleri. Bir önce ki yazılarımdan birinde bir incelemem daha olmuştu. Derslerimden ve konferans yazılarımdan / sunumlarımdan ne kadar zaman bulabilirsem ürün incelemeleride yapacağım. Umarım hoşunuza gider ve beğenirsiniz. Her ne kadar stil ve yaşam yazılarına yer versemde bitenler ve ürün incelemeleriyle de birlikte olucaz.

Bugün ki konuğumuz ingilterenin 1 numaralı kuru şampuanı BATİSTE !
Uzun zamandır batiste dry shampoo denemek için fırsat kolluyordum ve Sephoraya her gidişimde almak istiyordum. Elim hep standa gidiyordu fakat "Şimdi sırası değil" "Şampuan alcagına şu ruj daha güzelmiş onu al" deyip deyip kendimi kandırıyordum :)
Batiste Dry Shampoo'yu 1 ay öncesinde Aylinin kozmetik günlügü nün instagram çekilişinde kazandım. Buradan Batiste Türkiye ekibine ve aylin'e tekrar çok teşekkür ederim.
Biliyorsunuz ki hemen hemen her marka Dry Shampoo konusunda yarışır hale geldi ve her marka çıkarmaya başladı. Watsons ve Gratislerde bulabilceğiniz bir çok markanın kuru şampuanı var. Hatta en son benri markasının bile görmüştüm. Ama ilk önce görüntüsüyle gönkümü fetheden ve Sephoralar da satılan Batiste Dry Shampoo...
Görüntüleri ve albenileri o kadar yüksek ki dış görüntüsünü görüp de almamak mümkün değil...

Batiste Dry Shampoo için Sephora ekibinin tanımı ve anlatımı ise şu yönde;
"Sabah yıkadığınız saçlarınız akşama kadar yağlanıp söndüğünde, son dakika çıkan toplantı veya davet öncesinde, uzayan mesailerden ya da geceye kadar süren ödevlerden duşa vakit ayıramadığınız da, ince telli saçlarınıza hacim vermek istediğinizde; Batiste kurtarıcınız oluyor!
Batistenin diğer kuru şampuanlardan farkı nedir?
İngilterenin bir numaralı kuru şampuanı batiste, saçlarda ki fazla yağı ortadan kaldırarak temiz bir görünüm vermesinin yanı sıra 5 farklı koku seçeneğiyle saçlarda adeta mist etkisi yaratıyor.Ayrıca saçlara harika bir hacim kazandırıyor."

 Saç ürünlerine o kadar ilgiliyim ki ilk ürün inceleme yazımda da Barcelino Saç Bakım Yağı ndan bahsetmiştim. Saçlarım gür, kalın telli ve prasa tabirini taşıdığı için ve üstüne yağlı olmasından dolayı acil durumlarda kurtarıcım olması gereken bir ürüne ihtiyacım vardı ve Batiste tam zamanında imdadıma yetişiyor diyebilirim.
Benim şuan kullandığım Batiste Dry Shampoolardan XXL VOLUME olanı


kullandığımda saçıma;
  • Kattığı hacmi,
  • Dolgunluğu,
  • Ve beni kendisine çeken kokusunu seviyorum. 

Batiste Dry Shampoo ne zaman kullanılır?
  1. Gün içinde saçlarınız yağlanıp söndüğünde 
  2. Özel bir davete veya sabah işe gitmeden önce
  3. Hastayken saçlarınızı sık yıkamak istemediğinizde
  4. Spordan çıkınca
Kısaca duş almaya vakit bulamadığınız her an!


Nasıl kullanılır?
  1. ADIM: Spreyi iyice çalkalayın ve saç köklerine 30 cm uzaktan sıkın.
  2. ADIM: Saç diplerinize masaj yaparak yayın.
  3. ADIM: Saçlarınızı tarayın ve her zaman ki gibi şekillendirin.

Benim kullanma şeklim ise şöyle;
Her sabah kalktığımda saçlarımı  taramayı ben zaten rutin haline getirdim. Eğer o sabah saçlarımı yağlı veya sönük hissedersem rutinimi bozmadan yine tarıyorum ve kuru şampuanımı yağlı bulduğum bölgelere sıkıyorum. Masaj yapma işlemine geçmeden makyajımı yapıyorum ki ürün iyice saçlarıma işlesin diye. Günük makyajımı yaptıktan sonra saçlarıma parmaklarımla get-gitler yaparak şampuanı saçımın tam yemesini ve fazladan kalan pudralı görüntüyü sağlıklı bir şekilde atıyorum.
Ve sonuç olarak hazırım!

Öncelikle kullanımı gerçekten başarılı diğer kuru şampuanlar gibi beyaz beyaz pudralı görüntü bırakmıyor.

Manken olarak kardeşimi kullandım, onun saçları ince telli,az  ve prasa tabirli :)
Öncesi

Sonrası
 

Kesinlikle tavsiye ederim!

Ülkemize 5 çeşit'ini getirmişler ve bunlardan diğer 4'ü de şunlar;

BATİSTE FRESH
BATİSTE ORİGİNAL
BATİSTE TROPİCAL
BATİSTE WİLD
bu sefer alacağım wild, çünkü ambalajı beni kendine çok çekiyor. Görüntü de benim için öenmli :)
Büyük boyları  25 tl küçük boyları 13,50 tl 
Umarım fiyat artışı olmaz, inişi olursa da hayır demeyiz :) 
Sevgilerimlee.


Hiç yorum yok: