İzleyicilerim

7.03.2013

TERLETEN MİM

Sevgili Pinky Fashion beni mimlemiş çok da iyi yapmış. Severim mimleri eğlenceli oluyorlar.
 
Bugüne kadar insanlara kendimi anlatmayı hiç sevmemişimdir. İyi yaptığım birşeyi insanların gözüne gözüne sokmak yerine hep onların farketmesi gibi, neden ukala gibi kendimi anlatıyım insanlara diye düşünmüşümdür. Nitekim çoğu insanda benim yaptığımın tersini yapar ya neyse :)
 
1 - En son kime yalan söyledin? Neden?
Anneme söyledim itiraf ediyorum :) Bana verdiği ilacı içtim deyip işte çantamda unuttum. Ama napayım ilacın tadı çok ağır :)
   2 - Biz okumuyoruz farz et, kendine bir itirafta bulun...
Kendime itiraf edeceğim bişey bulamadım sanki..
3 - Şu an istediğin işi mi yapıyorsun?
Hem anaokulu öğretmenliği hemde bilgisayar programcılığı ikisi birden yuvarlanıp gidiyor :)
4 - Mutlu musun?
Ben sana soruyorum ozaman, insanın yanında sevdikleri ve desdekçileri olunca mutlu olmaz mı?
5 - Keşke..?
Keşke babam ön koltukta yanımda oturmasa, her defasında insan kızını trafikte strese sokar mı?
6 - Sence ideal eş nasıl olmalı?
Kötü özelliklerinden arındırılmış olmalı.
7 - Nerede yaşıyorsun ve ömrünü nerede geçirmek istiyorsun?
İzmir'de ama bodrum olsa hiç fena olmaz.
8 - Korkuların neler?
Bi insan korkularını açıklarsa karşısındakine koz vermiş olur ;)
9 - Seni en çok ne mutlu eder?
Bir oda dolusu paket paket pamuk şeker. Bu şekilde süpriz yapılmışlığı da var yani hayatta unutmam :)
10 - Hayatında en çok utandığın an /anı?
İzmir Ekonomi Üniversitesinde kendi dalımla ilgili bir sunum yapıcaktım.Sunumda kendi düşüncelerimi ve fikirlerimi de ortaya koyucaktım.En ön sırada da Mezun olduğum okuldaki öğretmenler, okulun dekanı falan fistanı vardı. Sunumun içerisinde insanlara sorular yöneltmem gerekiyordu.Bu benim ilk sunumum olmamasına rağmen işin içine öğrencilerle iletişim halinde soru-cevap  girince baya heyecana kapılmıştım. Utana sıkına insanlara soru sormuştum. Ter döktüm misali :)) Çok eğlenceliydi tabi ama ilk kez o şekilde sununca yerimde duramamıştım.
11 - Kendinde en sevmediğin özellik?
Çok sabırlı olmamı sevmiyorum. Son ana kadar bişey söylemiyorum ya en sevmediğim özelliğimin baş tacı oluyor.

Benden bu kadar kızlar hiçde görüldüğü kadar zor değilmiş sanki :)
Veeeee gelelim benim mimlediklerime
 


5 yorum:

PINKY FASHION dedi ki...

cevapladığım için çok teşekkür ederim:) eğlenceli bir hale getirmişsin, ellerine sağlık ;)

Unknown dedi ki...

Hihi bende teşekkür ederim beğenmene sevindim doğrusu :)

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

cevapladım ececim,korkmuştum senin başlığı görünce ama güzel geçti allahtan :)

Unknown dedi ki...

Bende ilk okuduğumda öyle hissetmiştim, Ama gerçekten güzel bir mim

MERVE dedi ki...

çanta çekilişime beklerim tatlım :)