İzleyicilerim

31.08.2015

DİOR || DİORSHOW BLACK OUT MASCARA



Herkesse merhaba :) 

Olağan üstü bir hacim, yoğun siyahlık ile baştan çıkartan gözlerinizi ve ölümcül bakışlarınızı gururla sergileyin. Yoğun siyah pudra tozuyla zenginleştirilmiş formülü makyaj uzmanlarının kullandığı bir makyaj hilesi olan rimel sürmeden önce kirpikleri pudralayarak hacim kazandırma tekniğinden ilham alarak tasarlanmış.




Fırça yapısı kıl yapıda benim için diğer markaların rimellerinde gördüğümüz yapıya sahip. Hiç bir değişikliğini göremedim. Saatlerce akmıyor. Mısır hiyerogliflerinin ebediyen kalmasını sağlayan maddeye benzer bir madde olan arap sakızının bir türü ile Black Fix Complex rimeli olağanüstü bir kalıcılık elde ediyor.



 Dior'un vaadettiği kirpiklere dramatik ve koyu siyah bir renk vererek tek tek ayırmayı vaad ediyor.

Bu bir dolgunluk maskarası dolayı uzunluk sağlamıyor. Ve başka bir uzunluk vaad eden bir maskara ile desteklediğim de topaklanma yapıyor.


Benim kısa ama sık olan kirpiklerimde uzunluk yaratmasınıda isterdim. Suya dayanıklı olması çok iyi, renk vermesine lafım yok. Ben göz makyajımı çıkarmak için Sephora'nın Woterproof göz makyaj temizleyicisini kullanmama rağmen (-ki favori makyaj temizleyicilerimden biridir) çıkartırken resmen pandaya döndüm çünkü rimel kesinlikle çıkmıyor! 
Rimel de renk vermesi için çok güçlü birşey kullanmışlar. 

Not:  Maskara babamın hediyesi o yüzden fiyatını bilmiyorum :) 

Sevgiler
E.



Hiç yorum yok: