İzleyicilerim

3.02.2013

AVON COLOR TREND LİPSTİCK

 
 
Merhaba herkese.. Biliyorum çok aksatıyorum blogumu ama napalım sınava hazırlanıyoruz şunun şurasında.
Avonun rujlarını hepiniz biliyorsunuz. Uygun fiyatlı, ekonomik rujlar diyorum ben onlara, gerçekten de öyleler. Ama birde katalogda ki gibi renklerle elimize ulaşsalar hiç de fena olmaz. Kozmetik konusunda malesef avona güvenenlerden değilim özellikle rujlarında.Benim aldıklarımı yukarıda yıldızlarla belirttim.
 Sol tarafta ki PASSİON
 Sağ tarafta ki ise VICALT FRİDAY isimli ruj.
 
Görüldüğü gibi içerisinde sedef ışıltı falan yok. Sürümü zor değil.Passion isimli olanını bir kaç kez kullandım. rengi çok da hoşuma gitti.Diğeri için aynısını söyleyemesemde onu da bir şekilde kullanırım diye düşündüm. Ve iki ruju karıştırarak sürdüm.

3 numarada da görüldüğü gibi çok tatlı bir pembe çıktı. Sanırım vıcalt fridayıda böylelikle kullanıcam.
 
Fiyat: 1 Adedi 5.50

2 yorum:

sherfinka dedi ki...

Bayıldım renklere hemen listeme ekliyorum (:güzel günlerde kullan canım.

Unknown dedi ki...

Çok teşekkürler :)