İzleyicilerim

11.05.2012

DAHA YENİMİYİM NE?

Öncelikle herkese merhaba. Uzun zamandan beri blog açmayı düşünüyorum ve en sonunda zaman bulup karar verip blog sayfamı açmış oldum :) Zamanla blog sayfamı geliştireceğime eminim. Bugünden itibaren hayat maratonuma bir ilk daha eklendi. 


BU BLOGUN İÇİNDE NELER OLACAK?
 bu blogu öncelikle hayatımın içinde neler varsa onlar olacak. günlük olarak neler yaptıysam klavyeme ve fotoğrafa dökmek istiyorum. İstiyorum derkende yanlış anlaşılmasın gerçekleştiricem :) İnşallahta kendi yüzümü karaya çıkarmam :)

DİĞER BLOGERLAR SİZE SESLENİYORUM!
Diğer blogger arkadaşlarımla da en kısa zamanda tanışmak istiyorummm! şimdiden heyecanlıyım diyebilirim...  

2 yorum:

Unknown dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

çok teşekkür ederim merve :)