İzleyicilerim

13.01.2013

BAŞTAN AŞAĞI SİYAH GİYİNMEK

Zaman zaman kıyafet dolabıma gömülmeden, dolabın içinde birbirine uyan siyah parçaları seçiyorum ve o günü çıkartıyorum gözden.
 Bu da tabi ki de zamanımın yoğun olduğu, sabahın bi vakti kalktığım günler oluyor.

 Nedense hepimizin kurtarıcısıdır siyah. 
Kendisine yakıştığını düşünen de var, aksine yakışmadığını düşünende. Özellikle "Siyahların kadınıyım" diyenler az diye düşünüyorum.
Kusurlarımızı kapattığından mı? Çok sevdiğimizden mi? Mevsimsel olaylardan mı bilinmez ama ben hava şartı ne olursa olsun seviyorum siyahı. Tabi ki de her gün giymiyorum ama seviyorum işte :) 

2012 yılının başlarındaydı sanırım tepeden tırnağa kırmızılar,bordolar,sarılar vardı. 
Hatırladınız mı? 
Bir çok marka ve tasarımcıların defilelerinde izliyorduk.Bunun kuralını bile koymuşlardı. 
"Tek renk giyinirken dikkat etmeniz gereken altın kurallar" diye.
Tamam her bir parçanın aynı tonda olması şart ama neydi o diğer şartın abartıları. 

Bakın bakalım bu incelediklerim nasıl ?
Sizlerin hiç dediğim gibi giyindiğiniz günler oluyor mu?











Hiç yorum yok: