İzleyicilerim

29.05.2012

KOLYELERİM

Takı meraklısı olan ben bütün takılarımı gözden geçirdim ve gerçekten de baya bi takımın olduğunun daha yeni kanısına vardım.Şimdilik sadece ve sadece kolyelerimi çektim. Bir de sorun bakalım sadece bunlar mı diye. "HAYIR" sadece bunlar değil. Elime geçenleri fotoğrafladım daha sonra baktım bu böyle gitmiyor daha çok çekeceğim bıraktım. Aşağıda sadece çekilmiş olanları görüceksiniz. Başlayalım mı?
Bu kardekiler sadce gümüşlerden ibaret. Soldan sağa doğru gidelim, en baştaki nazar sureli kolyem, nazar boncuklu kolyem, filli ve nazar boncuklu kolyem,üzerinde çiçekleri bulunan çok şeker bir kolye ama nedense fotoğraf karesinde sahte gibi çıkmış anlamadım, yılanlı kolyem, sondakide  yuvarlak bir gümüş kolye.
En başta ki mavi kolye sizcede "FATMAGÜLÜN SUÇU NE" dizindeki fatmagülün boynunda ki kolyeye benzemiyor mu? ben benzetiyorum. O çok eski bir kolye annemin gençliğinden olan bir  kolye ne paslanma oldu ne de kararma falan, yeşil kolyeyi çok seviyorum, ama sorsanız bunu kullandın mı hiç diye hayır hiç kullanmadım :) incili kolyem ve sade boncuklu kolyem.
     Yeşil kolyenin yakından görünümü
Beşi bir yerde kolyem :) her seferinde elime aldığımda böyle dalga geçiyorum :)
Bu kolye göründüğü gibi duran kolyelerden değil. Acayip ağır bir kolye, taşları doğal, adını da unuttum. Eğer hatırlarsam bu posta tekrar eklerim.
Bu kolyemde yukarıda ki gibi çok ağır ama bunun taşları gerçek değil.
Bu kolyemi her taktığımda öğrencilerim bana " Öğretmenim kolyen şeker gibi" diyorlardı ve hemen kolyemi elden geçirmeye incelemeye çalışıyorlardı. Özellikle etkinlik yaptırdığımda kolyemi ve yüzüklerimi çıkarırım ben ve özellikle kız öğrencilerimin aklı hep kolye de kalırdı :) Çocuklar bile beğeniyor artık yani
Yaz aylarında uzun elbiselerimin üzerine sahilde tercih ettiğim bir kolye ve hafif, tahtadan yapılmış, renkli bir kolye.

Şıngır şıngır olan cici bir kolye, yakından görünümü de aşağıda var


 Şıkır şıkır bir kolye daha
 Veeeee sıra geldi en sevdiğim kolyelerime


 Bu kolyemi çok seviyorum her iki tarafını da kullanabiliyorum, bu tarafı genelde akşamları kullanıyorum.
 Bu tarafı ise gündüzleri kullanıyorum çok sevimli değil mi
Bu kolyem de benim boynumdan hiç çıkarmadığım bir kolyem, tabiki kıyafetime uydugunda çıkarmıyorum ve için de leopar var. Bu kolyem özel tasarım bir camdan yapıldı ve uzun zamandan beri benimle birlikte. Çok seviyorum her tarafından bakıldıgında da görünüyor, alttan bakıldıgında ayakları, yandan bakıldıgında yan profili falan öyle bir kolye.
    
 Benim kolyelerimin bir kısmı bundan ibaret.
Ya sizin kolyeleriniz neler?
 Burda  bulunan kolyelerimden hangisi hoşunuza gitti?

4 yorum:

Nerwen dedi ki...

öğrencilerin beğendiği kolye ve o taraftaki tek tek gösterdiğin kolyeleri sevdim ben en çok. yazın kullandığın renkli tahta mesela :) eskiden kolye ağırlık yapıyor gibi gelirdi. hiç takamazdım. şimdilerde ise bi kolye aşkı geldi nedense :)

ozlemin moda aşkı dedi ki...

Kolyelerinin hepsi çok güzelmiş ama ♥ olanını ayrıca sevdim çift taraflı olması dolayısıyla.Güzel günlerde kullan hepsini.Takipteyim:)

Unknown dedi ki...

Kolyelerimi beğenmen çok hoşuma gitti. Umarım diğerlerini de sizlerle paylaşmaya vaktim olurda paylaşırım. Kolye aşkını ne sen sor ne ben anlatıyım :))

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim, ne desem ki utandım :)