İzleyicilerim

31.05.2012

ROMWE'DEN SEÇMELER

En başta şunu söylemek istiyorum pembe benim favori rengim ve böyle altınlada birleişince çok tatlı olmuş.


                                           İşte aradığım değişiklik budur :) bence sevimli

Küpe çok kullanışlı görünmüyor mu? Hem her renk kıyafete uyar, hemde kulağınızın deliğini agrıtma gibi bi zıvırtısıda yok ben sevdim. Bir kaç tane daha seçtim böyle hoşuma gideni. Sepetimede eklerim inşalla :)

Bunu bende denemek istiyorum çok kolay bir D.İ.Y çalışması olabilir.


Renklere bak yaaaa neon renkler bu kışın başından beri moda biliyorsunuz. Yazın daha fazla revaçta olmaya başladı ve bu kolye de pembe de var. Daha ne diyebilirim bu kolyeye bilemedim :))




PEMBE :)






1 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim. Takipteyim :)