İzleyicilerim

13.06.2012

FOREVER 21 BAGS

Yaz aylarının en kötü yanını sizlere sölememe gerek yok "SI-CAK-LAR"(söylemiş bulundum galiba)  kıyafetlerde kısalar, inceler falan filan bunun yanı sıra çantalarımızda bize dert olur. Sizi bilmem ama benim oluyor deri çanta kullanamaz hale geldim ve bez çantaları tercih etmeye başladım bugünde FOREVER 21 de araştırdım, bakındım ve gezdim sizler için güzel bez çantalar seçtim. Bunları normal günlük olarakda kullanabiliriz.Plajlarda da kullabilirsiniz. Ve şimdi bunlara göz atalım bakalım neler varmış....
















2 yorum:

PINKY FASHION dedi ki...

Forever 21 tr.de açılsın istiyorum

Bloğumda çekiliş var, beklerim;)

http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2012/06/hediye-cekilisi-kozmoda.html

Unknown dedi ki...

Bende çok istiyorummm :(

Taa taaam geldim :)