İzleyicilerim

11.06.2012

GEÇEN HAFTA BEN

İlk geçen hafta ben postum bu benim ve umarım ki her hafta aksatmadan yaparım bunu :) Bir kaç haftadır düşünüyordum bunu yapmayı oda bugüne nasipmiş :) hadi bakalım başlayalım..
 Annemle ilk defa ev donutu yaptık ama benim için dışarıdakilere göre tam bir fiyasko oldu, bu adamlar bunun tadını nasıl tutturuyor bizimkisi diyet donut gibi bişey oldu :)
 Bu oyunu alışveriş merkezinde gördük ve hemen  oynamak istedim neden bilmiyorum :) Duru ile birlikte kredili oyunlar oynadık :)
 Teyzemin kıbrıs kahvesinden içtim ve süperdi.Seviyorum teyzecim seni :)
İskendere hayatta hayır diyemem ve demedim hepsini ben yedim
 Kardeşimle birlikte arada böyle birbirimize hediyeler alırız ve mutlu oluruz buda onlardan birisiydi beim payıma düşen hediye oldu :))
 Arkadaşlarımla dışarıya çıktık ama dönüşümüzde bi baktık arabanın arka tekerleğinden sesler geliyor hemen müsait bir yerde durduk ama çokkkkk geçti. LASTİK PATLADI :(( o patlak tekerlekle birde yol boyunca bi oto tamircisi aradım ve 5 km sonra bulduk. Adamlar hemen yardıma koştular.. Allahtan can kaybı gibi birşey olmadı ona sevindik. cadde de farketseydik daha da kötü sonuçlar alabilirdik, ama öyle birşey olmadı allaha şükür..
Veeeeeeee günün sonunda kahve diyarında kahvemizi içtik, kocaman çikolatalardan ikramlar aldık. Günün yorgunluğunu kahvemizle attık :) tabi ben kahveyi değilde çikolataları çekmiş bulundum :))

Sizin haftanız nasıl geçti?
Benim gibi büyük kazaları atlattınız mı?
Sevdiklerinizden hediyeler aldınız mı?

Hiç yorum yok: