İzleyicilerim

29.07.2012

27 YILLIK MI? YOK ARTIK !


Annemin genç kızılığından bana kalan, benimde çocuklarıma bırakıcağım mirasım :p :D
Gençliğinde çok kullanmış annem, amerikadan almışlar. Her başlığa bir kayışı varmış ve sadece yeşil (fotoda siyah gibi duran), bordo ve toprak tonu kalmış. Zamanla çürümüş, yıpranmış ve çöpe gitmiş. Gerçi o kadarı kız kurusunda da olur diyorum ben,  27 yıl iyi sabretmişler valla :) Kahve tonu da hafiften gidici gibi..
Benim en çok hoşuma giden yanı çok başlığı olması ve hepsinin değişik şekil ve renklerde olması. Malum her yerde vintage parçalar arar olduk. Burada yılanmışı var :)

Sürekli kullanıyorum kolumdan çıkmayan parça haline geldi.

4 yorum:

darkolivee dedi ki...

bence hemen tamir ettirmelisinnn
helal olsun anneciğine

sevgiler

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederiz :)

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

bencede tam saklamalık insan kıyamaz hatırası büyük sende çocuklarına bırakırsın çok kıymetli

Unknown dedi ki...

Aynen katılıyorum saklamalık konusunda birinci sıra onun :)