İzleyicilerim

15.07.2012

ALIŞVERİŞ (4)


Gereksiz yere alışveriş diye buna diyorlar sanırım. Yemeğimizi yedik, biraz makara yaptık, okul zamanında neler yaptığımızı anımsadık biraz biraz ve hemen watsons'a attık kendimizi, Onun üzerine Ambiance tabiriyle bizlerin sadece ege boncuk dediğimiz bi takı aksesuar mağazasına girdik. O gün içinde sadece sinirimi bozan şey; "Aaa dur bakıyım, başka nerelerde varmış bu ege boncuk?" dedim ve poşetine bakmama kalmadan, en eski poşetlerini verdiklerini farkkettik. Sen git ordan alışveriş yap, onlara para öde ve  onların yaptığı şeye bak cık! cık! cık! yazık... Neyse dedik amann boşver dedik ama genede sinir oldum.
  Watsons'ı çok sevenlerden, hergün girenlerden biriside benim herhalde :) Ama bu sefer gereksiz yere sadece deneme amaçlı aldığım ürünlerde vardı.
  • Flormar  clean care make-up Wet Wipes:Kokusuna bayılıyorum.
  • Vasaline cocoa butter vücut bakım kremi- Mini: Kokusu, emilimi, yapısıyla çok hoş olan bir ürün.
  • Golden Rose black eyeliner: Golden Rose'un eyelinerını bi keresinde arkadaşımdan denemiştim hoşuma gitmişti. Bende bi alıyım deniyim dedim (GEREKSİZ OLAN ÜRÜN :))
  • Golden Rose Perfect Lashes Ultra Volume X4 Maskara: Bunu da bir blog ta gördüm ve beğendiğini söylemişti. Deniyelim bakalım dedim ve aldım. (2. GEREKSİZ ÜRÜN)                                             
 Ambiance'nin ürünlerini severek kullanıyorum çünkü çok uygun fiyatlara kaliteli mal satıyolar. Aşağıda gördüğünüz kolyenin altınından önceden kullandım dairesinde ismim yazıyodu ama kayboldu. Bende bundan bidaha alırsam sahtesini alırım demiştim. Ve o gün görünce madem kelebeklisi var onu alıyım dedim ve hemen sepete ekledim.
 Bu bileklikten daha önce kendim yapmıştım ve hala kullanıyorum :) bunu da ekliyim arm party listeme dedim ve ekledim :)
 Bileğim ince olduğu için kendime göre birşey bulmakta zorlanan ben gene bulamadım :( büyük oldu..
 Telefondan çektiğim için yüzük hiç belli olmamış kusura bakmayın...


Ve en son olarakta bir çekiliş var http://junkheadinpurpleland.blogspot.com/2012/07/surpriz-cekilisim-vaaar.html hemen katılın derim

8 yorum:

uftade dedi ki...

aaaa yoksa şirinyerde mi oturuyorsunuz sizde?
ambiance poşetini görünce merak ettim,ben de oraya bayılıyorum,her girdiğimde birşey almadan çıkamıyorum ne yazık ki :D
kelebekli kolyeyi gözden kaçırmışım çok güzelmiş :)

sevgiler
http://youshoulddancewithme.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

keşke orda otursam :( şirinyerdekine de bi arkadaşımla ugramıştım sanırım ordaki magazada ürünü ellemek yasak öyle hatırlıyorum. teşekkür ederim :) Ayrıca güzel yorumun içinde teşekkürler :)

Shimizu Zen dedi ki...

Güle güle kullan benım bloguma da beklerım :D

uftade dedi ki...

anlıyorum :)
yooo baya baya mıncıklıyor herkes hepsini hehehe :D
workshopta görüşmek üzere çarşamba :)

Unknown dedi ki...

Bizi turist zannedip baya bi ilgilenmişlerdi ama hiç bişeye dokunamadım elimde fotograf makinamla kaldım öyle, bişey almadım ondan sonrada :)
aa evet workshop da görüşelim senide tanımak çok isterim canım :)

Nerwen dedi ki...

güle güle kullan takıların hepsine bayıldım :)

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim canım :)

begum begum huuu dedi ki...

ambiance kemeraltında da mevcut kızlar :)


begumyagci.blogspot.com