İzleyicilerim

24.07.2012

ALIŞVERİŞ (5)

 Kızlarrr! bugün minik bir alışveriş yaptım.  LCW bana ait değil hediye aldım kuzenime.
Bu aralar bildiğiniz gibi indirim zamanı, bugünleride çok severim ben herkez gibi :))
                                                 FOOTWEAR:  DEFACTO
                                                 SWEATER / BRACELET/:  MANGO
                                                NECKLACE :  TRESERA
                                                DEODORANT: GRATİS


Tresera'da şuan mükemmel bir indirim var!  Hatta oraya kendime kocaman bir kolye bakmak/almak için gittim ama pek fazla birşey kalmamıştı. Yeni ürünlerini yerleştiryorlardı. Bana sadece bu kolye kaldı :) Aslında daha bir çok kolye falan vardı ama benim gözüme bugünlük bu çarptı :)) Kolyemi satın almak için kasaya gittim ama pek tatsız döndüm :( Kasiyer bayan kolyemi sadece bu kese kağıdına sarınca şaşırdım kaldım :) komik ve saçma ama gerçek bu, sanki bu koskoca tresera'nın çantaları yokmuş gibi kese kağıdı cık! cık! cık! bu hiç hoşuma gitmedi doğrusu...

8 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

olsun tatlım senın kolyen cok guzel aam:)


begumyagci.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim canım ama, resmen gıcık oldum bugün :)

Unknown dedi ki...

gule gule kullan cnım olsun kolyen cok cici indirmli oldugu için olabılırr:)

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim canım, Bende onu varsayaraktan sustum birşey demedim :)

aysp dedi ki...

olsun ya kese kağıdı da olsa güzl bir kolye seçmişsin.hepsini güzel günlerde kullan.

kozmetikperisi dedi ki...

güle güle kullan cnm:)

PINKY FASHION dedi ki...

güle güle kullan, defactolarını çok sevdim

Unknown dedi ki...

@ Aycelce hayat: canım galiba ben çok detaycıyım :) teşekkür ederim.
@kozmetikperisi: teşekkür ederim canım :)
@pinky fashion: teşekkür ederim, inan bende çoook sevdim :)