İzleyicilerim

12.07.2012

BİRİSİ RENKLİ SAÇ MI DEDİ ?

Daha uzun zaman olmasa da  girdi bile renkli saçlar hayatımıza. Pembe, mor, kırmızı, yeşil vs. vs. bütün renkler kullanılmaya başlandı bile. Saçını tamamen boyayanlarmı dersiniz,bölüm bölüm başka renklere boyayanlar mı sadece hoş bir görüntü katsın diye bir tutamına ekleyenler mi dersiniz hepsi var artık. Saçlarım koyu renk olmasa bende denemek istiyorum hatta, ama koyu oldugu için istediğim renk güzel dururmu bilemiyorum. Özellikle renklerde baştacım olan pembeyi çok merak ediyorum nasıl durur diye. Ama şuan için cesaretim yok onu denemeye. Sizlere de fikir olsun diye seçtiklerim...











4 yorum:

Unknown dedi ki...

tam yaz için :)
pembe favorim!

http://bgcloset.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

aaaa favorimizin aynı olmasına sevindim :)

guzelliknehri dedi ki...

sen de ufak bir tutamın ucunu boyayabilirsin bence canım, siyah pembe gayet füzel olur =) (not: punk ruhum konuşuyor )

Unknown dedi ki...

O ruhtan bende de var az biraz sevgili güzellik nehrim :) pembeyi bu aralar düşünmüyo değilim hani :)