İzleyicilerim

18.09.2012

DOLCE GABBANA MEN'S PERFUME




Bu parfümü konu almamın sebebi çok hoşuma gitmesi. Babam kendine hediye etmiş :) bende erkek parfümlerine meraklı bir kişilik olarak bi deniyim dedim. İlk başta "bu ne böyle ıykk" yapmama ragmen sonradan beni resmen büyüledi.
İlk sıkıldığında buram buram turunçgil kokusu geliyor. Bu da beni ilk sıktığımda kendisinden iten tek sebep oldu. Ekşi bir kokuydu resmen limmona benziyodu. Zaten bütün parfümlerde ilk sıkıldığında bu ne dersiniz, baharatlı mı bu dersiniz tatlı olsa bile.
Biraz zaman geçtikten sonra koku tatlılaşmaya başlıyor ama turunçgil tatlılığı, parfüm kendini daha sonradan ortaya koyuyor.
Ben genelde vanilya ve çikolata kokularına hayranım ama bu limonsu, ferah erkek parfümü çok hoşuma gitti.
Markanında en çok satılan ve bilinen parfümüymüş.1995 yılında “En iyi erkek parfümü” ödülünü almış.
En çok da biz bayanların bu parfümü sevdiği kanıtlanmış.

Bunun bir örneğide ben oluyorum galiba :)

Babacım parfümünü ortalıklarda bırakma, küçük kızın her an kullanabilir.



Hiç yorum yok: