İzleyicilerim

4.09.2012

EL SALLAYIN YAZ AYLARINA


Biliyorum biraz ukalaca bi başlık oldu ama napayım yaz aylarının insanı yapış yapış eden sıcağını sevmiyorum. Bu gerçeği de kimse değiştiremeyeceğine göre eee ozaman ne duruyoruz el sallayın yaz aylarına.
Yaz ayları bana denizin tadını çıkarmayı, incecik elbiselerle dolaşmayı, sahilde sevdiklerinle yemek yemeği vs. olan şeyleri hediye bırakıyor.
Kışı seven tek benmiyim, başka sevenler varmıdır diye düşünüyorum bazen. Tabiki bende herkes gibi arada da olsa "artık yaz gelsin!" sıkıntısına giriyorum. Herkes gibi bende "yağmur dinse de dışarı çıksam" diyorum.
Amaaaaa ben kışı daha çok seviyorum :)
Sonbarın başlarında olmamıza rağmen kışın gelmesini, kalın kalın kazaklarımı,ceketlerimi özledim.
Yeni kitabıma, ve kışlık alışverişlerine başladım bile :)

Fotograf karaburun iskeleye ait.

I know it sounds awful, but it was heading sticky summers, people who do not like the heat.Then what is this reality, uh, no one standing wave according to change or even summer.Me to enjoy the summer sea, fine clothes navigation on the beach, eating dinner, etc. loved ones. the things that makes a gift.The only  loving person, I think that sometimes there any other love.Of course, even if I occasionally like everyone else "is no longer come to the summer!" I'm going shortages. Like everyone else, I "go out in the rain Dinse.
But I love you more than the winter :)
Although we come to the beginning of autumn winter, thick heavy sweaters, cardigans miss.
The new my book, and I've already started consultations with the winter :)

Photo karaburun of the pier.

3 yorum:

Nerwen dedi ki...

heey! hayır olamaz :) ben yaz insanıyım kuzum yağmurlar, soğuklar hiç bana göre değil. ama yazı yeterince yaşadık biraz da siz mutlu olun bakalım. elbet gülme sırası bize yeniden gelecek nihoho :p

Adsız dedi ki...

Ben de yazdan hiç hoşlanmıyorum senin gibi ama benim asıl mevsimim sonbahar..ne çok üşüdüğümüz ne de sıcaktan yandığımız :)

Unknown dedi ki...

@NERWEN: Yeriiim seni ben :) diyorum ya bazı yönlerini severim ama kış insanıyım. Dönüşümlü eğlenicez artık napak :D
@ECE: Ececim canım adaşım bütün eceler böyle olsa gerek :D