İzleyicilerim

12.10.2012

BÜYÜK ÇANTALARA HAYIR DİYEBİLİR MİSİNİZ?

Ne olursa olsun büyük çantalardan günlük hayatta, biz kadınlar vazgeçemeyiz diye düşünüyorum.
 Tamam bazılarımız sadece telefonum,cüzdanım ve bi rujum yanımda olsun 
diyenlerden
Ama o öyle olmuyor işte.
Clutch çanta alsam dahi büyük seçiyorum.
Herşeyimizi yanımızda taşımak istiyoruz.
Fotograf makinasında özellikle ben,
 "neden 2 çanta yapıyımda makinanın çantasını alıyım" derim, çantama atarım makinayı.
 Tabi ki nazik bir şekilde :)
Özellikle  "Çantamda ne var?" videolarında dikkatimi çeker, geneli hep büyük çantadır, küçük kullananlarda zaten şikayetçidir 
"Hiçbirşey sığmadı"
 "Makyaj malzemelerimi alamadım bugün yanıma"
Hep sıkış tepiş olur, yere düşer falan cık! istemem ben öyle :) Severim öyle videoları.da  yanlış anlaşılmasın.

Bi ara bir okurum video çekmeye başlasana demişti özellikle çantamda ne var? videosu istemişti.
Bende direkt olarak erkek arkadaşıma  söylemiştim bunu, sence yapıyım mı diye ama 
o pek iyi karşılamadı
"Ne yapıcakmış senin çantanın içindekini?" dedi 
İşte erkeklerle aramızdaki büyük fark:
  • Biz herşeyi merak eden kısımda kalıyoruz 
  • Onlarsa, ona ne buna ne kısmında











Mesela düşünsenize anne, baba en önemlisi sevgili/eş fazla alışveriş yapmamızdan hep şikayetçi olanlardır.
Kocaman bir çantanız kolunuzda varken neden aldıklarınızı  görsünler ki?
Değil mi ama :) 
Eve girmeden önce çantamıza koyduğumuzda problem olmaz.
Şimdi eğer "yok ben öyle birşey yapmadım" diyeniniz varsa asla inanmam  yapmışsınızdır sizde :)

Markaların çoğunluğu bu sene büyük çantalara odaklanmış durumda kış için. 
Minik çantalar benim için yazda kaldı.
Birde şimdi yağmurlarda yağmaya başlarsa tamamdır iyice mecbur kalıcaz zaten kullanmaya.
















Yorum Gönder