İzleyicilerim

28.10.2012

DOLABIMIN YENİ ÜYELERİ

TWİTTER

Eğitimi tamamlamamla birlikte artık evimdeyim.
"Evden dışarı çıkmayı düşünmüyorum bir süre"
 dersem sakın inanmayın :)
Görüşmeyi düşündüğüm okul arkadaşlarım ve blogger arkadaşlarım var.
Bugün pazar gününü fırsat bilip kendimizi alışveriş merkezine attık hemen kardeşimle.
Neler almışım birlikte bakalım.
 
 
Kuru kafalı kolye arayışı içerisindeydim ve sonunda hoşuma giden bir tanesini buldum.

Bu kolyeninde renklerine bayıldımm
Bu bileklikleri bende yapıyorum kendime ama bu kadar minik taş zinciri bulamadım daha, oyüzden bu seferlik dışarıdan aldım bunları.
Annem zaten ilk gördüğünde "Sen bunlardan yapmıyomuydun neden aldın?" diye
söylendi biraz ama onada aynı bahaneyi sundum sanki :)

Minik taşlı zincirleri nereden bulabilirim yardımcı olabilir misiniz?
Aslında bot, çizme gibi ihtiyacım yoktu ama geçen sene hep topuklu almıştım bir kaç tane.
Bir tane de yağmurluk botum vardı ama biliyorsunuz herşeyin altına gitmiiyor oda.
Bende bu 2 tane çizmeyi aldım kendime.
Bu deri çizmelerimi FLO 'dan bu seneki sezonundan aldım gayette hoşuma gitti.
Normalde 37 giymeme rağmen 38 numarası oldu bu sefer bana,
satan bayanın savunması ise şu oldu 
"Hanımefendi çizmelerimizin içi sırf yünden ve pamuktan yapıldığı için ayaklarınıza küçük gelmiş olabilir" dedi
bense sadece gülümsemeyle birlikte "Peki" demekle yetine kaldım :))
Kadın bana numarasını getirmeye gittikten sonra bende hemen içini inceledim
"Palavra palavra palavra" şarkısını söylenmeye başladım.
 Çünkü içi yün veya pamuktan ibaret hiç birşey yok bana göre. Sizce?
Ama Flo ya ugrayın derim bir.
 Bu çizmemi ise Deichmann' dan aldım. Geçen  senede vardı bu ama annem sağolsun
"Süet bu süet sakın alma sonra annem dedi dersin" diye söylenmişti,
zaten sırf o ben demiştim demesin diye almamıştım, bu seneye kısmetmiş hemen aldım hazırda annem yokken yanımda :)
 Asıl pamuk ve yünden yapılmış olan bu bence
İlk defa simli birşey alıyorum desem yeridir. Resimde ne kadar çıkmamışsa da bu da o kadar simli.
BATİK 'ten aldım uygun bir fiyata.
 Turuncuyu normalde sevmeyen ben yaz aylarından beri kullanıyorum.
Ceket, kazak ne olursa olsun bogazım kapalı olmıcak benim oyüzden bu kesimde bir yelek/ceket arıyordum ve E&G  'de buldum.
 
Sizce güzeller mi?
Yorumlarınızı bekliyorum.
Hepiniz kendinize iyi bakın.


9 yorum:

Günce Akıncı dedi ki...

Hepsini güle güle kullan, simli hırka ne derece simli bilemiyorum ama hoş görünüyo :)

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim, annem disko topu gibi parlıyosun sanki demişti ordan çağrışım yapsın biraz sana :)

darkolivee dedi ki...

kolyeler bombaymış tatlım güzel günlerde kullan hepsini

sevgiler

Unknown dedi ki...

Çoook çok teşekkür ederim :)

PINKY FASHION dedi ki...

kolyelerin çok güzel, güle güle kullan:))

begum begum huuu dedi ki...

oncelıkle tasınmadan dolayı gecmıs olsun:)
harıka parcalar bunlar :) ozellıkle kolyelere hasta oldum :)kombıunlerde beklıyorum:)
satıcıların yaratıcılığı karşısında bazen benimde ağzım açık kalıyor:)

begumyagci.blogspot.com

Unknown dedi ki...

@PINKY FASHION:Teşekkür ederim canım benim :))
@begüm begüm huuu: Kolyelerimi bende çok seviyorum :) yakın zamanda inşalla kendi kıyafet kombinlerimede başlıcam. yaratıcılık konusunda bende hayranlıklardayım :)

Mers Derska dedi ki...

güzel yeni elbseler
ben senin 200 follower'im

Love Meroda
http://www.berlin-fashion-fou.com/

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim, hoşgeldin sayfama :)