İzleyicilerim

17.10.2012

İNSPİRATİON #6 / DETAILS

 














10 yorum:

Unknown dedi ki...

Her bir resme ayrı ayrı bayıldım hepsine hayranlıkla baktım müthiş...

hepsisatista.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Güzellikler detaylarda gizlidir :)

Unknown dedi ki...

detaylr her şeyi daha güzel yapanlar.. 4. ve 5. resimler beni benden aldı desem yeridir! :)

Unknown dedi ki...

O ayakkabının duruşu bile insanı cezbediyor :)

Bir İkizlerin Günlüğü dedi ki...

Kot sort cok hosuma gitti;)

Unknown dedi ki...

Özellikle zımbaları :)

Süreyya dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel,fiyonklu ayakkabıya ayrıca bayıldım :)

Unknown dedi ki...

:) ayakkabı benimde favorim oldu aralarında

Sonsuz Dekorasyon dedi ki...

detaylar nefis deri bilekliklere bayıldım.

Unknown dedi ki...

Bende çok sevdim :)