İzleyicilerim

26.03.2013

KOZMETİK ALIŞVERİŞİM VE İNGİLTERE GANİMETİM

 
Bundan sonra sadece yaptığım kıyafet alışverişleri değilde kozmetiğe bakıma dayalı olan alışverişlerime de yer vermeyi düşünüyorum. Hepsi bi anda alınmış ürünler değil, aynı yerden alınmış ürünler hiç değil :) Bazıları memnun kalıp tekrardan aldıklarım, bazıları da ilk defa deneyeceklerim katagorisindeler.

Ipad'den çekilen bu görüntülere maruz kaldığınız için şimdiden çok özür dilerim. Farkettiğim kadarıyla bazı fotoğrafları netlemiş bazıları öksüz kalmış :)) Rimmelin ojelerini bayıla bayıla kullananlardan birisi olarak bu bebek mavisini büyük bi umutla aldım ama hüsrana uğradım. Rakı beyazı gibi bişey çıktı mavilikten eser yok. Claire'sin kozmetik bölümünden ojelerine bakarken bu matt tırnak cilasını buldum ve hemen aldım. Malum matt tırnaklar bu sene moda ve ben her beğendiğim renkteki matt ojeyi alıcama bunu tercih ettim benim için çok da karlı oldu.
 
 
RİMMEL: 4,95
CLAİRE'S: 3,49
 Neutrogena dudak nemlendiricisi ilk deneyimim  olucak. Normalde nıvea nın med olanını kullanıyorum.Ama neutrogena'nın SPF 20 olması benim için artı bir yönü oldu. Birde çok komik bir fiyata aldım.Cettua burun bandını uzun zamandan beri kullanıyorum yedeklemek için aldım. T&U bandını ilk defa denicem bakalım.
NEUTROGENA: 3,90
CETTUA BURUN BANDI: 4,50
CETTUA T&U BÖLGESİ BANDI: ?
 Garnier aktif saf & temiz roll-on'u ben kadınlar gününde watsons tan 2. ürün %50 indirimli kampanyasından almıştım. 2 tane aldım bi tanesini kullanmaya ilk aldığım günden beri kullanıyorum ve memnunum. Botanics tekli farlar bunları kuzenimi yurtdışına gönderdiğimde aldırmıştım. Botanıcsden ilk deneyimim.Pigmentasyonları gayet iyi çok da sevdim bir dahakine ben gittiğimde baya alıcam sanırım. Swatchlarını aşağıda bulabilirsiniz.
GARNİER: Tanesi 10 Tl, 2. ürün %50
BOTANICS EYE COLOUR: ?
Her iki maskarayıda severek kullanıyorum özellikle essencekini.Essence forget it! 3 in 1 concealer sadece kapatıcı kısmını ben kullanıyorum geri kalan yerle kardeşime ait :)) Clear & matt fondöteni sadece suratıma ışıltı katmasından dolayı alıyorum. Zaten pek bi kapatıcılığı yok. Benimde suratımda leke sivilce vs. bir şey olmadığından işime geliyor bu föndoten.
GOLDEN ROSE MASCARA: 6,75
ESSENCE 2 IN 1 VOLUME MASCARA: 12,25
ESSENCE FORGET İT! 3 İN 1 CONCEALER: 8,75
ESSENCE CLEAR & MATT MAKE-UP: 10 (küsratlı)
 Almanya da yaşayanlar bilirler duş jellerinin ne kadar fazla sseçenekleri olduğunun. Oraya her gittiğimde o kadar seçenek içersinden türkiyeye gelirken depolayasım geliyor ama uçak biliyorsunuz kilo sınırı var. Bu nedenle gratiste görür görmez aldım almanyadan ithal yazısını görünce :)) Lorealin kırılma karşıtı sıvı saç kremini herkesten methini duyunca aldım. Kullandığım bitince buna geçiş yapıcam.Ayak bakım kremi olarak da franzıskus markasının fubbalsamını aldım. Makyaj temizliyicimi kullanmadan önce bulabilirsem eğer komilinin ıslak havlularını kullanıyorum. Çokda başarılı özellikle göz makyajında. Ekonomik paket olarak aldım.İçersinde 3 paket vardı.
LA LIGNE DUŞ JELİ: 3.00
FRANZISKUS FUSS AYAK LOSYONU: 3,25
LOREAL ELSEVE SPREY: 6,75 

 
 
SEVGİLERİMLE
E.


7 yorum:

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim canım benim

Esra dedi ki...

ojeler çok güzelmiiişş..

ben de oje ve süslemelerine dair yzıyorum. bana da beklerim

www.ojeler.blogspot.com

Maddlenn dedi ki...

following to each oder?;)

Adsız dedi ki...

so cute (:D) !!! Amazing blog ...if we do not yet...
Do you want to follow eachother?

I wait for you for a DIY KEEP CALM AND.....post!!
HAVE A FANTASTIC DAY!!
Federica
smartchicdietreadbooksandfly.blogspot.it

Meri dedi ki...

Güle güle kullan ececim, alışveriş yazılarını severek okuyacağım öpüldün :)

Unknown dedi ki...

güle güle kullan cnm sevgiler..
http://cansuandic.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

great! would you like to follow each other in gfc and bloglovin? let me know!