İzleyicilerim

16.10.2012

ERKEKLERDE ÇANTA TAŞIR

Bloguma önceki gibi vakit ayıramıyorum, ama günlük kıyafet kombinlerimi sizlerdende uzakta bırakmıyorum. Yorumlarınızı sorularınızı yanıtlamaya vaktim her zaman için var, ama her zaman post hazırlayamıyorum. Genelde kombinlerimi öğlen aralarında, ders çalışmayı bıraktığım zamanlarda yapıyorum.
Günlük kombinlerimi paylaşmadan önce kafamda birşey belirlemiyorum. Onları sadece birleştiriyorum ve sizlere sunuyorum. Beğenip beğenmemek de sizlere kalıyor tabi ki. Bundan banane diyenleriniz olabilir ama bir kaç arkadaşımız sordu bende buradan cevaplayıverdim :) Sanırım bu kadar açıklama yeterlidir. Gelelim konumuza..


Evet erkeklerde çanta taşır taşımasına da o rekoru biz kadınlardan asla alamazlar.
Bizim gibi çanta tutkunu olamazlar, zaten olmasınlar da değil mi ama :)

Erkeklerin çoğunluğu sırt çantası kullanıyor.
Ama lise hayatında son buluyor bu. 
"Sadece kızlar kullanır çanta" diye düşünürler, lise de defterler ellerde taşınmaya başlar.
Üniversitede bile görmedim ben hiç bir arkadaşımda çanta.

İş hayatına girdiklerinde evrak çantaları onlara yoldaşlık eder sadece :) 



Bazen yaşlı ton ton amcalarımız da bile minnacık çok cepli çantalardan görüyorum hatta bi gülümseme atıyorum kendi kendime :) 
"Ne dolduruyosun o çantanın içine amca" diyesim geliyor ama tabiki daha diyemedim :))


Tamam bazı erkeklerde karizma duruyor orası kesinde bazılarında da öyle durmuyor ki,
ne denir ona bilemedim ki şimdi :)








6 yorum:

Unknown dedi ki...

bence hepsi müthiş görünüyor, ayrıca hiç de feminen değil bayıldım walla :)

hepsisatista.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Bende 8. fotograftaki beyfendiye bayıldımmmm :))

Missinem dedi ki...

çok şık kombinler bulmuşsun erkekler için. bu arada benim de bir blogum var :) hediye çekilişim de devam ediyor, http://missinem.blogspot.com/

sevgiler... :)

Unknown dedi ki...

Teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

yine Ryan çıktı karşıma yav :S bu bir işaret mi? :P:P

Unknown dedi ki...

hahaha aranızda ne var bilmiyorum ama bir işaret olabilir :p