İzleyicilerim

2.10.2012

GÜNÜN KOMBİNİ +109


8 yorum:

havziş dedi ki...

günün kombini sonbahar geldi artık. bu sıcak havalara aldanmayın diyor sanki :))

Unknown dedi ki...

Aynen aldanmayın demek istiyorum, kombinlerde ne yaratıcağımı şaşaırmış durumdayım :)
İzmir hem sıcak hemde gök kapalı :(

Unknown dedi ki...

küpeler ne ciciymiş öyle :)

Unknown dedi ki...

Dimi ne kadar güzeller, Kotonda buna benzer buldum :)

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

ayakkabılar dışında bu kombin tam benlik:)
düz bir ayakkabı tercihim olurdu benim,yükseğe alerjim var da:)

Unknown dedi ki...

Bu tarzları bende çok severim eylülcüm, ayakkabı da bi değişiklik katsın istedim şahsen :)

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

ayakkabı güzel canım ama inan giyemiyorum fobim var :) her ne kadar estetik bulsam da seyirlik seviyorum topukluları :)

Unknown dedi ki...

Küçük topuktan başla sonra zaten devamı gelir canım ya :)