İzleyicilerim

4.10.2012

MAKYAJ ÇANTAMIN İÇİNDE NELER VAR? / WHAT'S İN MY MAKEUP BAG?

 
 Makyaj çantam en son alınanlar arasında olan bi çanta, Gratisten 8 Tl küsratlı bi fiyata almıştım oldukça büyük ve hafif bir çanta benim için en azından.
İçine rahatlıkla malzemelerinizi koyabilirsiniz.
Genelde hep büyük çanta kullandıgım için pek bir problem olmuyor.
 Resimlerde hep soldan sağa doğru didicem sanırım problem olmaz.
  •  LOREAL PARİS CONTOUR KHQL: Contour kalemlerini genelde sevmem ama bu loreal parisin ki çok hoşuma giderek kullanıyorum, rengine birşey dememe hacet yok sanırım tam ideal bir renk. İncelemek için tık tık
  • AVON GLIMMERSTİCK FOR LIPS:  Her zaman kullanabildiğim  bir dudak kalemi değil ama yer kaplamadığı için yanımda bulunduruyorum.
  • ANY DUDAK KALEMİ: Kabındaki rengin aynısı olan bir dudak kalemi, sonbahar içinde benim için uygun bir renk.
  • MAC POWERPOİNT EYE PENCİL: Bu göz kaleminin mat ama içerisnde metalik ışıltıların hafiften olması, rengini tamamen vermesi çok hoş.
  •  MARKASI SİLİNMİŞ: Bu tekli farlarımı çok seviyorum, markasının ismi silindi bende doğal olarak hatırlamıyorum :( 
  • MAC CASUAL COLUR:  Lipstick olarak çok memnunum herkese de tavsiye ederim. Nemlendirmesi ve renk vermesini ben  beğeniyorum şahsen.
  • LA MAXİMA PARİS LİP BALM:  Genel olarak bakıldığında kötü olan, işlevi pek olmayan bi lip balm, bende bitsin, çöpe gitmesin diye akşamları yatmadan önce kullanıyorum. Yoksa pek memnun kaldığım bir lip balm sıralamasında değil.
  •  CARMİNA BLUSHER İN BALLS:  Bu topallıktan memnunum uzun süredir de benimle birlikte (süresi geçmedi) artık bitsede MAC e geçsem diye düşünüyorum, ama malesef bitceği yok.
  •  WATSONS MAGİC LİP BALM: Denemeyen kalmadı herhalde. Ama gerçekten de güzel renk veriyor.
  • NIVEA LİP CARE- DRAGON FRUIT:  Kokusu çok hoş bir ürün, etkisi de hoş ama aman amanlığı yok benim için.
  • AVON ANEW DOLGUNLAŞTIRICI RUJ: Ruj dudağınızı nemlendiriyor aynı zamanda da dolgunlaştırıyor. Rengi nude bir tonda.
  • ORİFLAME BEAUTY MENTOLLÜ RUJ:  Rengi nude bir pembe, sürdükten hemen bir süre de dudaklarınıza mentollü bi yanma geliyo, ben böyle mentollü ürünleri çok sevdiğim için bana değişik gelmiyor rujun kalıcılığı kötü sadece ama mentolü uzun süre duruyor bende.
  • MARKASI SİLİNMİŞ:  Ben oriflame diye hatırlıyorum ama yanlış bilgi vermek istemiyorum. rengi nude pembe.
  •  NIVEA STAY REAL ALLIK:  2 farklı rengi bir arada sunması benim kolayıma ve hoşuma giden bir ürün. Boyutuna göre ne kadar pahalı olsada ürün istediğiniz kalıcılığı veriyor. İncelemek için tıktık
  •  MAC STUDİO CARABLEND/ PRESSED POWDER:  Cilt tipim yağlı oldugu için memnunum bu pudradan.
  •  FIRÇALAR:   Soldakinin ismini yine bilmiyorum allık için kullanıyorum, sağdaki de flormarın concealer fırçası. Makyaj çantama genelde eski fırçalarımı koymaya dikkat ederim çünkü kırılabiliyorlar.  Gözdelerimi ise hep makyaj masamda tutarım çantama asla girmezler. Anca uzun seyehatlerde yanımda olurlar.
  •  BİGELOW MENTHA ORGANICS DEEP LIP TINT:  Lip gloss mentollü olması beni çok sevindiriyor özellikle kışın falan çok iyi oluyor.Rengi fazla pembe olarak vermiyor ama mentollü oldugundan hoş benim için.
  • MAYBELLİNE WATERSHINE GLOSS: İçinde hafif kürecik gibi ışıltıları olan bir lipgloss, biterse almamayı düşünüyorum.
  • AVON COLOR TREND LİPGLOSS+ LİPSTİCK:  Rujunu bitirdim gloss kısmı duruyo hala.
  •  SEPHORA VOLUMİZİNG MASCARA:  Kirpikleri ayıran çok iyi bir maskara, rengini gayet yogun bir şekilde veriyor. Severek kullanıyorum kendilerini :)
  • SEPHORA EYELİNER:  Kalıcılıgı benim için çok iyi olan bir eyeliner.
  • MAC CONCEALER:  Benim cildimde kalıcılığı iyi derece de. Resimde de görüldüğü gibi bitmek üzere.


  • CETTUA YAĞ EMİCİ MENDİLLER:   Severek kullanıyorum. Kahküllü bi insan olduğum için T bölgem çok yağlanır. Bu mendilleri ya makyaj çantamda ya da çantamın bir köşesinde bulurum hep.


İşte bunlar benim makyaj çantamda bulunanlar. Arada tabiki değişiyor içinde olanlar. Veya makyaj çantamı hiç yanıma almadığım zamanlarda olmuyor değil.
Benim için pek bişey yok içinde ama genede memnunum bu ürünlerden.
 
 
Sevgilerle :)

Hiç yorum yok: