İzleyicilerim

25.10.2012

MİMİN ÖDÜLLÜSÜDE VAR ARTIK :)

Sevgili ÇATI KATI  blogunun sahibi Duygu beni mimlemiş, ayriyettende ödüllendirmiş, bu konuda da bir numara oldugunu düşünüyorum arkadaşımın :) Burdan kocaman öpücükler.
 Hemencecik zaman bulmuşken yapıyorum bu mimi. Biraz gecikmeli oldu duygu ama sebebimi biliyorsun sen.

 
Şuan bu postu bu açıdan yazıyorum size. Dolap kısmı dağınık diye çekmedim/çekemedim.
Sizler görmüyorsunuz ama benim okuma köşem şuan oturdugum kısım, karşımdaki tekli koltuğun aynısı.Genelde kitaplarımı veya yetiştirmem gereken programları, günlük planları, çözmem gereken testleri hep bilgisayar odamızda hazırlanıyorum,okuyorum,çözüyorum yazıyorum :)  Ama bu aralar burası benim okuma köşem. 
Şimdi ödüllendirilmenle, senin mimlenmenle bunların arasındaki bağ ne diyorsunuzdur eminim ama mim böyleymiş napalım :)
 

Yukarısı mim kısmıydı burası da ödül :)
 Ödülümüz amacı ise daha yeni blog yazmaya başlayıpta takipçi sayılarının 200'ü geçmemiş olan blogları tanıtmakmış.
 
Ben
"Kaç kişi onu izliyomuş?"
"Beni neden bu kadar az kişi izliyor?"
diyen biri  olmadım.
Önemli olan seni kaç kişinin takip ettiği değil zaten, karşındaki insanlara yardımcı olup olmaman.
Sizler ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama bazı arkadaşlarımız durumu çok abartıyor.
 
 

2 yorum:

Tuvalet Kağıdı dedi ki...

Teşekkür ederim.
^^

Unknown dedi ki...

Rica ederim canım :)