İzleyicilerim

13.11.2012

ELLERİNİZ ÜŞÜMEYEMİ BAŞLADI?

 
 
Yaz sezonunun bitmesi, sonbaharın gelip geçmesi sanki aniden yaşanmış gibi geliyor bana.
Masal gibi dillerde dolandı ve gitti.
 Sizce de öyle değil mi?
Kışın daha başındayız ama sanki ortasına varmışızda buraya bile kar yağacakmış gibi geliyor bazen.
Soğuk havayı seven ben bile bazen napsam da, ne giysemde ısınsam derdine düştüm.
Dün gece yarısı pes ettim ve kışlık kazaklarımı, montumu, kabanımı, eldivenimi,atkımı ne varsa hepsini çıkardım ve bir rahatlık hissi geldi.
Kışın ellerimiz nem oranını kaybeder, çatlamalar olur kremlerden yakınırız vs. vs.
Ama sanırım bu kışın daha çok yakınıcaz ve daha fazla kullanıcaz gibi geliyor bana.
Tamam kremler büyük yardımcımız kışın ama eldivende olmadan olmuyor.
Özellikle eldivenleri tercih etmenizi tavsiye ederim.
Hem kıyafetinize ayrı bir hava, zerafet ve güzellik katarken hemde biz kadınların narin elleri üşümeyecek.
Ve gelelim benim seçtiklerime
FOREWER 21
 
Bazen ruh halime göre almak istiyorum böyle capcanlı yaz renkleriyle, ama kışın kasvetli havasındamıdır bilinmez hep koyu renklere gidiyor elim.
 
 
MANGO 
 
Bazende sırf deri olsun detayları olsun istiyorum
URBAN OUTFİTTERS
 
Genelde deri ama içi yumuşacık tüylü olanları seçiyorum.Kışın kullanmama daha çok yardımcı ve etken oluyor.
ASOS
 
Sanırım deriden hiç bir zaman vazgeçemicem.
Sizler aldınız mı eldivenlerinizi veya nasıl seçenek sundunuz kendinize?
 
Sevgilerimle :)


Hiç yorum yok: