İzleyicilerim

5.01.2013

BERE İLE YAPILAN KOMBİN SEÇENEKLERİ


Merhaba herkese!
Hepinizin yeni yılı umarım istediği gibi geçiyordur. Dilekleriniz kabul olmaya başladı mı bilmiyorum ama benim sanırım oldu.
Yeni yılda bütün blog dünyasına bol bol yazılar diliyorum, benim gibi böyle aksatmayın :)

Kışın insanlara verdiği kasvettenmidir bilinmez kıyafetlerimizde hep siyahı seçer olduk, Bende çoğu zaman neşem yerinde olmasına rağmen elim siyaha gidiyor. Siyahtan sonra kahve tonları, bordolar vs.

 Bu kareleri seçerkende kendi tarzıma yakın olanları seçtim. Bereleri günlük hayatıma taşıdım diyebilirim. Arabadayken bile çıkarmaz oldum. Bir çok kişi arabasına geçip oturdugunda sıkılır, daralır hemen hemen monta kadar soyunup dökülürler ama benim öyle olmuyor daha çok sarılıyorum atkıma, bereme.

Hepimiz bereleri aksesuar olarak kullanırız. Zaten ısıtma amacını yansıtmıyor birçoğu.
Genellikle kıyafetimin rengiyle zıt düşen bereleri tercih ediyorum. Daha çok kendini gösteriyorlar, daha da sevimli duruyorlar bence.








1 yorum:

MERVE dedi ki...

kış kombinlerini seviyorummm :)