İzleyicilerim

3.02.2013

MİMLENDİM: 11 SORU MİMİ

 
Uzun zaman önce çok tatlı bir takipçim Pespembe hayatım beni mimlemiş.Bloguna bakın derim aramıza yeni katıldı kendisi de. Bende fırsat bu fırsat Pc başına tam oturmuşken bu mimi yapayım istedim.
 
1) Çantanızdan eksik etmediğiniz 3 şey ?
Lip balm'ım, aynam ve Starbuck kahve bardağım.
 
2) Bir bayana asla yakıştırmadığınız hareket/davranış nedir..?
Seviyesizce hareketlerde bulunması,herşeyi ben bilirim edasında olması.
 
3) Aşk sizin için ne ifade eder..?
Sevdiğim kişiyi ifade eder benim için.
 
4) Makyaj mı doğallık mı..?
Her ikisinede hayır diyebilen insan görmedim ben hayatımda :)
 
 
5) Burçlara inanırmısınız..? Burcunuz nedir..?
Burcum Boğa..Eskiden hiç inanmazdım ama şuan sürekli takip ediyorum.
 
6) Kozmetik mağazalarında ilk yöneldiğiniz reyon hangisidir..?
Rujlara hemen dalıyorum :)
 
7) Filmi yapılan kitablar hakkında ne düşünüyorsunuz..?
Açıkcası bugüne kadar filmi olan kitapları okumadım,okumamamın nedeni ise film kurdu olmam, aman "kitap okumuyormuş bu kız" diye de düşünmeyin :)
 
 
8) Makyajınızın olmazsa olmazı nedir..?
Eyeliner ❤
 
9) Hangi parfümü kullanıyorsun..?
Davidaff Cool Water
 
 
10) Bir bayanla bir erkeğin en bariz farkı sizce nedir..?
Bayanlar daha duygusal, erkekler ise tam bir odun mu desem ne desem :)
 
11) Bloğunuza ne tür yazı yazmaktan hoşlanırsınız..?
Kendi yaptığım kombinleri sizlerle paylaşmayı çok seviyorum ve bunun karşılığını da sizlerin güzel yorumlarıyla alıyorum :)
 
 
 


3 yorum:

Unknown dedi ki...

Hehehe cok guzel olmus canim yaptigin icin cok saol..

Unknown dedi ki...

Rica ederim kuzumm her zaman :D

Vivid Virginia dedi ki...

Hi there! So glad to found this wonderful blog :D