İzleyicilerim

31.05.2013

Etkinlik: Blogger Buluşması

Herkese merhaba.
 Geçen hafta çok yorucu bi hafta olmasına rağmen ve türkiye de olmamama rağmen bu etkinliğe katılmak için  berlinden  2 gün öncesinden geldim ve geldiğime de çok mutlu oldum. Etkinliği düzenleyen güler yüzlü arkadaşım zehra çok güzel bir buluşma düzenlemişti,keyifliydi.
Aynı zamanda bol muhabbetli,bol kahkalıydı.Mervenin dukan diyeti, benim yaprak salata tabağından hiç bişey yiyemeyip salatayı bırakışım keyifliydi ya :)
Ana sponsorumuz Keramika Seramik'ti. Daha ben yola çıkmadan zehra instagrama çok güzel paket paket  olan bi fotoğraf paylaşmıştı.Oraya gelmeden şımarmıştım doğrusu :)  








Salata yiyemişim olarak bunu kasdetmiştim :)Tamam görsellik önemli,dekor önemli ama çorba tabağı gibi olması da kötü bişey eyy! sanatçı. Salata yiyorum ben çorba değil.Neyse siz beni anladınız. Bakalım bu güzel etkinliğin baş taçları nelermiş.



Paketin devasılığına bakar mısınız, çok güzel değil mi? 

 Güzel dileklerin için teşekkür ediyorum sana essence.


Hediyeler bi yana bu el emeği olan kurabiye bi yana, Mimarca Lezzetler' e emeği için teşekkürler. Tadı çok güzeldi :)
Bugün için zehraya, fotoğraflar için Styleglaze'ye, ana sponsorumuz olan Keramika seramikiğe ve diğer bütün firmalara teşekkür ediyorum. Bize çok güzel hediyeler ve çok güzel bir gün yaşattığınız için.
Sevgiler
E.


Hiç yorum yok: