İzleyicilerim

18.04.2014

İNSTAGRAM GÜNLÜKLERİ #1

Herkese merhaba
Son zamanlar da o kadar yoğun ve yorucu geçiyor ki günlerim. Bloga post yazmaya vakit ayırmak tahmin edersiniz ki güçleşiyo. Tam 3 hafta olmuş post yazmayalı. Daha çok instagram'a vakit ayırmışım. Çoğu zaman bir kaç blogger arkadaşımın bu gibi postlarını görüyorum ve ben neden yapmıyorum diye düşündüm açıkcası. Ve artık "İnstagram günlükleri" adı altın da postlar hazırlayıp o hafta neler yapmışım, nerelere gitmişim,yeni keşiflerim yer alıcak. Umarım eğlenceli olur sizler için de.


Eklem yüzüklerini seviyorum özellikle de kendi adımın anlamı olunca da pek bi mutluyum :)
Geçtiğimiz salı günü yani 15/04/2014 de Selen kozmetik ekibi tarafından hazırlanan Urban Care Naturals lansmanındaydık. Ayrıntılı fotograflar için instagram hesabımda ki fotografları inceleyebilirsiniz.


Daha bugün paylaştığım bi kare "Çantamda ne var?" Biz kızlar çanta karıştırma da bir numarayız :)  

 Bir gün de  kızlarla buluştuk ve bol sohbetli kahkahalı bir muhabbet ettik. Stylebat blogunun sahibi Tuğçe ve Pembe ruj blogunun sahibi Emel'le 
Sabah neşesi olarak güllerle uyandırıldım :) 

Uzun zamandır kullanmadığım kırmızı ojemi, kırmızı kuru kafalı kolyemle kombinleyip tuğçe ve emelle buluşmaya gittim.


Arada da olsa kırmızı şarabımla birlikte kitabıma eşlik ettim.

Eğer daha fazla birbirimizden haberdar olalım derseniz,ben instagram da @ecegurbuzblog olarak sizleri bekliyor olacağım.

Sevgiler 
E. 

Hiç yorum yok: