İzleyicilerim

25.05.2012

KİTABIM (1)

JURGEN SCHMIEDER'in YALAN SÖYLEMEYECEKSİN romanı. Dürüst olmak için yollara düşen biri hakkında yazılmış bir kitap. Severek okuyorum. Sizlere de tavsiye ederim. Kitabı yazan kişi bir gazateci, kendi yaptığı bir tez için kendine 40 gün kadar komik bir zaman dilimi veriyor. Bu süre zarfında insanlara, arkadaşlarına, iş arkadaşlarına, patronuna ve özellikle hamile olan karısına doğruyu söylemek zorunda kalacağı, dürüst olacağı bir süredir bu süre.  40 gün boyunca neler yaşıyor neler :) Karısıyla ayrı yataklarda yatmadığı mı yoksa arkadaşından yumruk yemedimi dersiniz. Kitap tam 330 sayfalı fazla kalın olmayan bir kitap ama çok zevkle okuduğum bir kitap ben sonuna yaklaştım 309. sayfadayım oda bugün biter.
Kitabın görünümü budur, siyah kapaklı sarı yazılı bir roman.
Bu sayfada 40 gün boyunca neleri ögrendiğini, dürüstlüğün getirisinin ona neler olduğunu falan yazmış.
Veeeee benim en sevdiğim ayracım, bunu D&R den almıştım her romanımda da bunu kullanırım ucunda kurdelesi var onun sayesinde de sayfaları aramak zorunda kalmam hemen kurdelemi tutarım ve açarım ve karşıma böyle tatlı bir melek kız çocugu çıkar çok sevimli değil mi sizce de?
 Romanım üzerinde her daim olan bir cihaz var ve bu akşamları çok işime yarıyor. Uyumadan önce kitap okuyanlardanım bende :)

 Gece kimseyi rahatsız etmemek için böyle küçük ışıklarla okuyorum ben kitabımı biliyomusunuz siz :) Siz hangi romanı okuyorsunuz?

Hiç yorum yok: