İzleyicilerim

17.05.2012

YAKA,YAKA,YAKA HER YERDE YAKA GÖRÜYORUM AMAN TANRIMMM!

Evet her yerde artık yaka görmeye başlamımın nedeni ya çok sevmemden ya da herkesin boynunda bir yaka olması mı bilmiyorum. Bunları kötü anlamda söylemiyorum ama gerçektende öyle. Ve gelelim ne gibi yakalar hoşuma gitti bakalım, bakalım.
Bu yakanın rengine bit-timmm bu senenin en revaçta olan renklerinden birisi zaten kendileri ve mutşemm
 Pullar da bu sene en gözde olanlarından bu da çok güzel.


 Bu yakadan bulursam alıcam eğer satılan bir yer varsa bana söylermisiniz?
 Çok kolay bir yaka bu  bende bunu denicem..








 Gördüğünüz gibi yakalar çok güzel, dediğim gibi eğer o söylediğim yakadan gören varsa benimle  iletişime geçerse sevinirim.

2 yorum:

The Lizard Queen dedi ki...

3 numara ne kadar guzel, bayildim.

http://the-lizard-queen.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Dimi. Tek o değil de hepsi güzel :)