İzleyicilerim

30.06.2012

ALVERDE NATURKOSMETİK

   Bu ürünü baya bi zaman önce almıştım. ürün"dM" ye ait "alverde" markalı bi ürün.Alverde'den bahsetmek gerekirse doğal ürünler satan, makyaj malzemesi, kişisel bakım ürünleri satan bir marka. Marka biraz bodyshop'u anımsatıyor. Tek bi farkı daha uygun, daha ucuz fiyatlara olması. Her zamanki gibi türkiye de yok sanırım.
   Ürünümüze geçelim: Far paleti benim için kullanımı kolay, ilk görüşte rengini begendiğim ama daha sonra renklerinden memnun kalmadıgım ürün oldu. Keşke başka ürünlerini alsaymışım dediğim bi ürün (özellikle rujlarını ve dudak kalemlerini). Pigmentasyon olarak ne çok ne az diyebilecegim orta derece de. Makyaj yapmaya yeni başlayan genç kızlar için ideal, yoğun durmayan bir yapısı var. Duruşunda bi problem yok, topak topak olmuyo.

 NQ: 39
 FİYAT: 7 €
 Resimde de görüldüğü gibi aplikatör fırçaları hiç sevmediğim ortada. Aynasının olması benim için bi artı..
Renklerden en çok koyu mor hoşuma gitti ve gün içinde daha çok kaldı.(halı da bile kaldı :) leke gibi bişey varya sol karede o işte :)  )


Sizlerin ALVERDE'nin ürünlerinden deneyiminiz var mı?

Varsa neler?

Özellikle rujundan almak istiyorum, deneyimi olan?

2 yorum:

tuuche dedi ki...

Evet Türkiye'de olmayan bir ürün. Almanya seyahatim sırasında maskrasını ve bir kaç ürününü daha (kalem, far, ruj) alma fırsatım oldu. Maskarasını (çift renkli-siyah,beyaz-) kesinlikle tavsiye ederim :) göz kalemini de öyle... ancak ruj ile pek aram olmadığı için nerdeyse hiç kullanmadan öylece duruyor, ruj hakkında br şey diyemeceğim...

Unknown dedi ki...

Bir dahaki gidişimde ozaman almaya değer türünden maskarasını listeme ekledim :)