İzleyicilerim

15.06.2012

TAM BULDUM DERKEN KAYBETMEK

Bu aralar allı pullu şeylere kafamı takmış durumdayım. Özellikle ojelerle :) geçende bir alışveriş magazasındayken gördüm bu ayakkabıyı ve denemeye karar verdim. Normalde ayakkabı numaram benim değişmez ama o gün 37 numara bile büyük geldi, kalıptanmıdır anlamadım ama olmadı. Fiyatı 50 TL idi ama şansım yokmuş eğer DEICHMANN mağazalarına yolunuz düşer ise bunu kaçırmayın derim çok rahat ve fiyatı gayet iyi sadece benim şansızlığımdan dolayı olmadı alamadım. Bence siz bi şansınızı deneyin :)) Ayakkabı fotoğrafta göründüğü gibi koyu değil bildiğiniz altın renginde ve çoooooook parlak, e madem bu senenin modası bence hiç kaçırmayın.

2 yorum:

a dedi ki...

çok güzel bir ayakkabı fiyatı da oldukça uygun en kısa zamanda deniyorum :)

ben de beklerim bloguma :)
http://rosaygrismoda.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

bencede kaçırma :)