İzleyicilerim

6.07.2012

AAAA! SIRT DEKOLTESİ SEVİLMEZMİ

          Bu post'u yazıp yazmamakla çok kararsız kaldım. Çünkü bazı hemcinslerime laf gidebilir(Aşalayıcı bir şekilde asla! değil) Tamam uzun zamandan beri trendlerin arasında sırt dekoltesi de var, evet, kabul ediyorum bende çok seviyorum ama bunu abartılı da kullanmayın lütfen. Sırt dekolteniz olucaksa gögüs veya bacak dekoltesi olmasın mesela. Eğer bir kıyafet seçiyorsanız bir yerden muhakkak kısmalısınız bence, bu benim kendi fikrim bana saygı duyarsınız, duymazsınız o sizlere kalmış birşey. Ama bence öyle olmalı daha asil bir duruş sergilersiniz beyler karşısında. Eğer yanlış bir düşünce içerisindeysem beni de uyarın. Düşüncelerinize saygı duyarım.

          Veeee şimdi konumuza gelelim. Sırt dekoltesi denince bazımızın aklına sadece oval bir dekolte geliyor. Ama aslında sırt dekolteleri o kadar artmış ki insan bi mağazaya girdiğinde şaşırıp kalıyor, hepsinde gözü kalıp, hangisini alsam düşüncesine giriyor.Günlük kıyafetlerde, gömleklerde, gelinlik ve abiyelerde... Kalın bantlar, kuyruk sokumumuza kadar uzanan taşlı,tuşlu işlemeler, ip görünümlüler ve tülden yapılma dekolteler vs. böyle uzun uzadıya gidiyor.













2 yorum:

Sayın KARACA dedi ki...

bence bir insanı en sexy gösteren sırt dekoltesi ;) Fotoğraflardaki her bayanın seksiliğinden de anlaşılacağı üzere :)

Unknown dedi ki...

Bence de en güzeli de o bu aralar bacak, göğüs cık absürt gibi görünüyor bu aralar bana