İzleyicilerim

10.07.2012

ALIŞVERİŞ (3)

Çok sık alışveriş yapsamda eften püften olan her alışverişimi koymuyorum nedense bunu farkettim.Özellikle kıyafet üzerine uzun bir alışveriş postu ile karşılaşabilirsiniz ilerleyen zamanlarda :) Blogumu açalı sanırım daha 2 ay oluyor ama ben sadece bununla birlikte 3. alışverişimi paylaşmışım, umarım bundan sonra daha sık paylaşabilirim. Bakalım neler almışım :)
AVéNE TRİXERA GEL
Atopik ciltler için temizleme jeli. Orta seviyeden , en şiddetlisine kadar, tüm kuruluk problemlerinde , bebek , çocuk ve yetişkinlerde kullanılmak üzere formüle edilmiş , yüksek toleransa sahip, parfüm ve paraben içermeyen temizleyici bakım. Evet burda da dendiği gibi problemli ciltler için geliştirilmiş bir ürün ve benim vücudumda buna gerek duyuyor. Bamyodan çıkar çıkmaz kullanıyorum ve hemen ardından Trixera Selectiose Bakım kremi uyguluyorum. Dermo bakım.com dan aldım.
Fiyat: 50 TL

SEBAMED BABY SHAMPOO

Hasas ciltler için  olan bir ürün ve bunu ilk defa kullanıcam, çocuk şampuanı olduğu için belki memnun kalırım diye düşündüm :). Saçlı deriyi yumuşak ve cilde uygun olarak temizliyormuş.
Saçlı derinin doğal koruyucu örtüsünü koruyormuş.
Gözenekleri tıkamıyormuş.
Bakalım memnun kalıcakmıyız :)
FİYAT:32.25 TL

AVENE  TRİXERA   SELECTİOSE   EMOLLİENT  CREAM

 Rahatsızlık hissini ortadan kaldırarak cildi yumuşatıyor. Selectiose, cilt üzerinde reaksiyon gösteren hücreler üzerine etki ederek aşırı hassasiyet seviyesini azaltıyor. kozmosanal.com dan almıştım.

FİYAT: 30 TL
SUMMER ADİTİON GABRİNİ- FLORMAR NAİL ENAMEL OJE

 Gabrininin ojesini ilk defa deniyorum, renginden dolayı aldım fiyat olarak beni biraz kuşkuda bırakmıştı, acaba çabuk kururmu diye düşünmüştüm ama memnun kaldım ve pişman olmadım gördüğüm yerde alırım artık summer serisini
                                                             FİYAT: 95 KR
Flormar'ınn bu ojesini de daha önceden keşfetmiştim ve çok hoşuma gitmişti bidaha aldım. Resimde de görüldüğü gibi  yüzük parmagımda denedim ve o gördüğünüz görüntü sadece 1 kat.:)
                                                            FİYAT: 1.95 TL

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Her birini güle güle kullanman dileğiyle.Sebamedin sapuanını bende denemek istiyorum.Daha sonra memnun kalıp kalmadıgını yazarsan cok sevinirim. :))

Unknown dedi ki...

Tamam tatlım. Bugün kullandım ama gene de tam anlamıyla biraz geçsin bir kaç kez daha kullanıyım öyle sana da haber veririm :)

Artemis-Tanrica dedi ki...

Ojeler çok yakışmış canımmm .)

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim tatlımmmmm :)

Trendydolap dedi ki...

bebek şampuanı sonrasındaki yorumlarını merak ediyorum bu tür bir ürün kullanmak aklımda var :)

http://trendydolap.blogspot.com

Unknown dedi ki...

:)) Sanırım şampuanı bitirdikten sonra yorumlarımı yayınlıcam tatlım