İzleyicilerim

4.07.2012

BU ARALAR İNDİRİM!

Şu indirim anlarını, insanların kuyrukta kucak dolusu parça ile beklemelerini çok seviyorum. Bende bunu yaşayanlardanım, ya kurugun ilk başında ya da en sonunda oluyorum ama buna değmiyor mu sizce de? Bu sene markaların çoğu erkenden girdi indirime (bana göre tabi) bunun biraz hazzını birazda burukluğunu yaşıyorum. veee indirimden yararlanabileceğimiz markalar..
 Mangoyu kaçırmayın, online alışveriş sitesinde daha çok seçenek oluyor renk konusunda benden söylemesi :)
 Nine west
En son olarakta ZARA, ama 5 Temmuz da yani yarın indirime giriyor beklemedeyim :))





Veeeeeeeeeee en son olarak da çok güzel bir çekilişten bahsetmek istiyorum..
http://aysstyle.blogspot.com/2012/07/days-and-nights-with-forever-new.html buraya tıklayın  PAYETLİ ETEK ve şık CLUTCH sizleri karşılıcak. .

2 yorum:

Ruj dedi ki...

indirim sezonlarına bayılıyorum:) yuppii.. zara yı yeni öğrendim hemen bakmak lazım..

Unknown dedi ki...

Bence de kaçırma çok iyi indirimler vardır orda