İzleyicilerim

7.07.2012

HOW TO GET YOUR BODY BİKİNİ READY

Kızlar, özellikle kilolarından şikayetçi olan arkadaşlarım ben buna uyuyorum sizlerden de bekliyorum. İçki yerine su, oturmak yerine koşu/yürüyüş, eğer benim gibi spor salonuna kayıtlı değilseniz evde pilates yapın. Bunları yapın çünkü sağlıklı olmak gerçekten çok önemli. İşe giderken yürüyerek gidin (dönüş için birşey demiyorum, bende yapamıyorum daha dönüşü:)) TV showlarını seyrederken bile neşeli bir kas geliştirme hareketi yapabilirsiniz. Daha neler neler. Eğer yapanlar varsa öykülerinizi beklerim :)

4 yorum:

guzelliknehri dedi ki...

ben de yoga yapıyorum arada, sırt ağrısını geçiriyor, bir de ılık çaylar da ödem atmak için önemli, vücutta sıkışıp kalmış birikintiler var bunları atmanın yolunu bulmak lazım. bir de en başta düzenli beslenmek tabi. Sen de pilates yapıyormuşsun, pilatesle yoga kardeş zaten =)

guzelliknehri dedi ki...

bu arasa yorum yaparken kimlik doğrulama var canım, yorum yapmak zor oluyor o açık olunca, istersen kapat. her seferinde robot olmadığımızı kanıtlamamız gerekiyor bi de ben bir türlü doğru okuyamıyorum o yazıları =) üç kez fln giriyorum ortalama testi geçebilmek için

Unknown dedi ki...

Aynen kardeşler, bende aerobik,yoga,pilates karışık olan bi gruba gidiyorum kendim için,kendimi dinç ve daha çok dinamik hissediyorum, mesleğim gereği hep ayaktayım ve koşuşturmacayla geçiyor, sporunda biraz değilde baya bi artısı oluyor bana :)

Unknown dedi ki...

Aaaaa, ozaman hemen kaldırmaya çalışıcam canım, benim blogta da oldugunu bilmiyordum :)