İzleyicilerim

19.07.2012

İZMİRLİ BLOGGERLARI AZ OLUR MU?

Başlıkta da belirttiğim gibi bu kadar yoğunlukta kişi sayısı olucağını hiç düşünmemiştim. Bu benim blogger toplantısına ilk katılışım, ilk olmasına rağmen herkesle tanıştım :) Benim gibi ilk gelenlerde vardı, önceden katılanlar da. Kızlarağasına ilk adımımı attığımda ilk tanışmam olduğu için çok heyecanlıydım ama kızların yanına, masaya ilk oturduğumda heyecanımın birazını üzerimden attım. Hepsi çok samimi çok candan insanlar bu beni çok sevindirdi. Onlarla tanıştığıma, o günü kaçırmadığıma da çok sevindim :)



            İlk durağımız mervenin her zaman gidipte uğrak noktası olan  KEMERALTI/BİJULAND oldu. Çok geniş ferah bir yer. Dükkann sahipleri de çok güler yüzlüler. Hemen hepimiz birşeyler almaya başladık. Burada takı adına ne ararsanız var ve çok kaliteliler.





Herkes birbirinden fikir edindi. Hangi bilekliği yapmak istiyorsak hepimiz birbirimize seçim konusunda  yardımcı olduk.


Bijuland'dan çıkar çıkmaz 2. durağımız KONAK PİER oldu. Güneşin altında herkes yanarken güneş gözlüklerimizle poz verdik :)


Konak pier'e vardığımızda yerimiz hazırdı bile.Mandolin cafe çalışanları yuvarlak masa ayarlamadılar ama uzuuuuun bir masa hazırlamışlardı. Hepimiz hemen malzemelerimizi masanın üzerine dağıttık ve merve hemen ayaklanıp bize bildiklerini anlattı.


Zaman kaybetmemek için pipetle çalışanlar oldu :)


Birbirlerine yardım edenler..
İlk başlangıçta bile renklerimiz, bilekliklerimizin şekilleri kendini göstermeye başladı bile

En sonunda hepimizin öğrenme aşkına ayaklandık ve uygulamalı bir şölen yaşadık :))



Fotograflayanlarımız çoktu, hepsi de çok güzel kareler yakaladılar...


Arm party workshopumuzun bitirdik.Çok güzel anlar yaşadık, tanıştık,konuştuk,eğlendik.Gerçi günün sonunda Mandolin cafe yaptı yapacağını ama neyseee..... O onların ayıbı onlar utansın!

3. durağımız OPTİMUM OUTLET/Bisquitte. Optimumun bize özel olarak gönderdiği servis aracı ile oaraya ulaşmak çok kolay oldu. Burdan tekrardan teşekkürler :)





Bisquitte'ye vardığımızda bizi izmir yemek bloggerları karşıladı, onlar bizden daha önce varmışlardı bile. Çok güzel tatlar, sunumlarla ağırlandık.



Burada "Napıyor bu kız" diye bakmışım ama napıyım yemeğimi  bekliyordum :))

Takı workshop'u olurda biz hiç arm pary'lerimizi göstermeden olur mu? :))




Günün sonunda Bisquitte yemeğe bekleriz dedi ve tekrar gtimek üzere oradann ayrıldık.

Birdaha ki buluşmalarımzda görüşmek üzere kızlar.

Hepinizi çok sevdim

Eğlendim, güldüm.    Diğer buluşmalarımız için sabırsızlıkla bekliyorum :p :)

9 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım güzel etkinlikti gerçekten.Banada yer verdiğin için cok tesekkr ederim.Seni tanıdıgma cok memnun oldum bir daha görüşmek dileğiyle olur mu :))

Unknown dedi ki...

Olmaz mı canım ya bende onu bekliyorum doğrsunu söylemek gerekirsse :))

begum begum huuu dedi ki...

allahtan at kurugum gorunuyor orda olduguma dair sinyaller war :)



begumyagci.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Haha ilahi :) seninle orada pek konuşamadım ben :s

Unknown dedi ki...

Çok memnun oldum tanıştığıma.Bundan sonra daha sık buluşmalar yapabiliriz umarım.Sevgiler:)

Unknown dedi ki...

Bende çok memnun oldum umarım bidahakinde daha çok konuşma fırsatımız olur seninle :)

Adsız dedi ki...

haha canım begüm ya güldürdü beni :) bir daha bir dahhhaaa görüşelim :)

darkolivee dedi ki...

bende ece hangisiydi yahuu diye bakınırken sonradan tahminettim :)
pembe yakayı takıp resim çektiğim güzelsin sen
tememdir :)

sevgiler

Unknown dedi ki...

Hahaha evet o benim :) hatta şuan o fotoyu istiyorum senden :)