İzleyicilerim

4.08.2012

MAC Lipglass in Wonder Woman

MAC'in lipglosslarını anlatmama gerek yok diye düşüünüyorum ama genede bi konunun üzerinden geçelim :)
 Ürünün kabı itibariyle rengi insanı cezbeden bi ürün. Standına ilk gittiğinizde renk karmaşasına girebilirsiniz. Nude tonları çok orantılı ve fazla seçeneği var.
 Bende bulunan 10 numaralı olanı.Pembe ve turuncu ortasında bir renk. Kutusunu attığım için ismini söyliyemicem. Yapısı diğer glosslara göre güzel yapış yapış yapmıyor ama genede birşey yiyip içtiğinde azda olsa tazeleme geregi duyuluyor.
 Boyut olarak fazla büyük değil. Minnak çanta boyutunda :))
 Bir daha ki sefere kırmızı olanını almak istiyorum. Belkide çikolatalıyı bilemedim ki şimdi :))
Fiyatı $19.50 idi yani türk parasına bakarsak 35 TL yapması gerekiyor.

Sizler hiç gloss edindiniz mi MAC'ten?

Eğer varsa neler var?

4 yorum:

bensu dedi ki...

merhaba, gerçekten çok güzel bir ürün.. Blogunuzun üyesiyim, bende bloguma beklerim şimdiden teşekkürler,sevgiler..

http://www.bensukaya.com/

Unknown dedi ki...

Merhaba, destek için teşekkür ederim :) sayfandayım...

Unknown dedi ki...

bu seriden birşeyler almayı çok istemiştim.. hala oldugunu bilmiyordum..

Unknown dedi ki...

Canım bende bunu uzun zaman önce almıştım daha yeni kullanma şansım oldu okadar kozmetiğim arasından..