İzleyicilerim

1.08.2012

NEW İN

Twitter: https://twitter.com/ecegrbz

Kızlar bu aralar bende ayakkabı salgını var galiba 1 ay içinde kaçıncı ayakkabı alışverişim. Gerekli olanları almaya çalıştım.
 Deıchmann'dan nedense ayakkabı almayı çok seviyorum hem katili papuçları var. Türkiye de sürekli ayakkabı aldığım mağazayı sorsalar hemen deıchmann derim herhalde.Ama en önemlisi çalışanları çok ilgili ve o tempoda çalışmalarına ragmen çok neşeliler.

 Boncuklu sandals' ları nedense çook severim. Etiketlerini tam olarak çıkaramadım kusura bakmayın.
 Conversler hepimizin vazgeçilmezi bilirsiniz, bende onlarda biriyim. beyaz aradım ama kalmamıştı. Bunu aldım birde bu fiyatayken kaçmazdı bence :)
Dolgu topuk aşkına bu çiçekte ne yapmıştım ilk gördüğümde "ııyyyyk, mıyyyyk" yapmama rağmen ayağımda görünce rahatlığıyla falan cezbetti herhalde.Yaz bitene kadar bunlar artık ayağımdan çıkmazzz kaçarı yok :))

9 yorum:

begum begum huuu dedi ki...

çok güzellermiş güle güle kullan :)


begumyagci.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim tatlım :)

Nerwen dedi ki...

canım çiçeğini çıkar başka bi şey yapıştır sevmediysen :) ben en çok boncuklu sandaletleri sevdim ^^ güle güle kullan hepsini

Adsız dedi ki...

Güle güle kullan cicilerini canım :)

Seda Maç dedi ki...

güle güle giy canım sandaletlerini çok sevdim =) takipteyim :-)

Unknown dedi ki...

@NERWEN: dikkat ceken bi obje arayisindayim bende tatlim benim :) ayni fikirdeyiz galiba sandalet konusunda :) tesekkur ederim :)
@AYNUR DUGUK: Cok tesekkur ederim tatlim benim :)
@ROCOCOSH: tesekkur ederim canim, destegin icin de tesekkur ederim :)

Unknown dedi ki...

@NERWEN: dikkat ceken bi obje arayisindayim bende tatlim benim :) ayni fikirdeyiz galiba sandalet konusunda :) tesekkur ederim :)
@AYNUR DUGUK: Cok tesekkur ederim tatlim benim :)
@ROCOCOSH: tesekkur ederim canim, destegin icin de tesekkur ederim :)

Unknown dedi ki...

alışveirş yapmak istiyoruuuum =P güle güle giy hepsini =)

Unknown dedi ki...

Yap yap :) yeni postumda galiba yine alışveriş üzerine olucak gibi görünüyo :D izlemede kalın :)