İzleyicilerim

23.08.2012

NEW İN

Karaburuna gelmeden önce bu babet ve sandeleti almıştım FREEWAY'dan,  bu markayı seviyorum zaten.
İzmirin çeşitli yerlerinde şubeleri var. Fiyat aralıkları çok iyi ve kaliteli ürün satıyorlar.
Zaten kaçıncı ayakkabı alışım bilmiyorum buradan.
                          Karaburun gece çarşısındanda bu kolyeyi çok beğenerek aldım.
                               El emeği göz nuru derler ya gerçekten de öyle.
                          Kadıncağız elinde bitirdi hemen boynuma taktı ve benimde çok hoşuma gitti
                                                          hemen aldım bende :)
                          Freeway'in resmi sitesi için buraya
                          Twitter adresi için  buraya
                          Facebook adresi için de buraya

4 yorum:

herşey tadında dedi ki...

şuan freeway acayip ucuz 20 lira ver gir platform al o kadar yani güle güle giyyyy

Unknown dedi ki...

Aynen sanırım bu yılki yazlıklarımı kaldırıcam ordan bişeyler daha alıcam gibi.. Babam artık isyan edicek :)

begum begum huuu dedi ki...

aaa çok rahat görünürler...) güle güle kullan canım :)




begumyagci.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Hemde nasıl rahat :)

Babetler ayaklarımın arkasını mahvetti :(

Ama genede teşekkür ederim canıııım :)