İzleyicilerim

5.08.2012

NEW İN

                                               TWİTTER:https://twitter.com/ecegrbz
Yine ve yeniden bir alışveriş daha, sanırım artık bana kızanlar vardır ayakkabı konusunda bir ay içinde baya bi ayakkabı edindim kendime.

İlk olarak mavi ayakkabımdan bahsetmek istiyorum; öğretmen adayı olduğumu beni takip edenler az çokta olsa biliyolardır. Topuklu ayakkabıda, taşlı bir yolda da olsam yürüyebiliyorum kahretsin ki :)) ama bu sefer en küçük topugu seçmek zorunda kaldım. Öğrencilerin içerisinde hareket halinde olmam, oyun saatinde daha hızlı hareket edebilmem için minik bir topuk seçtim.

 Ayakkabının tokalı ve yuvarlak zımbalı oluşu hoşuma gitti..
 PIA'yi  Almanya da yaşayanlar bilirler çok rahat ayakkabıları var.
 Bebe yaka ve dantelli olması çok hoş. Markası ya batik ya da koton olması lazım, ensemi rahatsız ettiği için kesmiştim oyüzden tam olarak hatırlamıyorum. YKM den almıştım.


Hiç yorum yok: