İzleyicilerim

29.08.2012

TATİLE GETİRDİĞİM VÜCUT ÜRÜNLERİ







Vücut sorunsalı yaşayan biriyim yüzüme oranla vücudum kuru ve güneşe alerjim var.
Vücutta güneşe alerji nasıl oluyor derseniz;
Güneş alerjisi genelde sarışın beyaz tenlilerde görülür esmerler daha çok güneşe dayanıklıdır ama bende tam tersi oluyor. Krem kullanmazsam kaşınıyor ve sivlce büyüklüğünde kabarcıklar oluşuyor. Güneş alerjisinin genel özelliğide bu zaten. Genelde vücudun açıkta olan kısımlarında görülmesine ragmen benim yüzümde ne bir sivilce ne de bir iz var. Yüzüme etkisi yok.
Eğer o gün güneşin altında kalmışsam o günün akşamına vücudumda sivilce tipinde kabarmalar oluşur. Doktorumunda bana anlattığına göre zaten bir gün içinde belirtisi oluyormuş. Yukarıda gördüğünüz fotograftaki ürünü günlük olarak kaşıntıyı engellemesi için kullanmak zorundayım. Avene de olmasa benim halim yaman :)

6 yorum:

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

esmerim ama aynı dertten ben de muzdaribim:)kollarımda oluyor benim de..güneş koruyucusu sürmeden çıkamıyorum yazın.yoksa akşama fena kaşınıyorum yara oluyor bu defa.

Unknown dedi ki...

Eylülcüm ben Yara olcak kıvama getirmemeye çalışıyorum ama bizim elimizde olan birşey değil dimi ama :)

Kremlere bağımlı yaşamakta canımı çok sıkmıyor değil...

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

aynen ya benim de canım sıkılıyor çok..adana'da yaşıyorum yani bi de güneşten kaçma imkanım yok pof :)

Unknown dedi ki...

Canım valla bu güneş olayı adanaya izmire istanbula bakmıyor :)

eylül harikalar diyarında! dedi ki...

evet orası öyle canım ama burda neredeyse güneşsiz tek bir gün bile geçmez ondan öyle dedim :)

Unknown dedi ki...

Adanayı çok merak eden biriyim zaten :)