İzleyicilerim

17.09.2012

İLK MİMİM OLSA GEREK :)

Sevgili NERWEN blogunun sahibi beni mimlemiş ve daha fazla geciktirmeden mimi devam ettirmek istedim.
GÜNÜN NASIL GEÇTİ?
Yaz ayı boyunca Sabahın köründe uyananlardan asla olamadım. O yüzden daha 1 saat oldu kalkalı. Sevgilimin sesiyle uyandım  (telefondan) Onun sesini duymak bana huzur veriyor. Sanırım artık bu saatten sonrada günüm böyle huzurlu geçer  :)

İSİM VERMEDEN BAHSET!
Ünlem işaretlerinin oldugu yerde ben yokum sanırım :) İsim vermeden bahsetmek istediğim insanları kısadan kısaya hayatımdan çıkarıyorum, öyle bir insan bile yok yani :)

NEDEN HEP CAM KENARI?
Cam kenarını severim aslında, tak kulaklığını, aç şarkını, dal git diyarlarına..
İnsanların davranışlarını izlemeye bayılırım, dalıp gittiğim anlar bile olmuştur.

BUGÜN KENDİN İÇİN NE YAPTIN?
Bugün kendim için pek bişey yaptığım söylenemez. Kahvaltı hazırladım yanında da "Uykusuz" dergimi okudum. daha sonrada yüz peelingi uyguladım. 

TWİTTER ANA SAYFANI AÇ. İLK GÖZÜNE TAKILAN?
Sevgilim beni arayıp ''merhaba sol yanım napıyosun'' dese "sağında kim var?" derim. Yazmış sevgili sedef ilk gözüme dank eden budur :) Seviyorum bu kızı ben ya :)

DÜŞÜN Kİ O BUNU OKUYACAK...
Okusun tabi canıııım.. Bazen kızıyo bana ama okusun bakalım :)

KAHKAHA ATMANA SEBEP OLAN KARİKATÜRLER






 KLAVYEYE BAKMADAN BİRŞEYLER YAZ
Tuşaların yerlerinin ezberleyeli kaç sene oldu acaba hatırlayamadım :)
Klavyeye bakarak yazan kalmadı herhalde ne dersiniz?

BİR CÜMLE DÜŞÜN SONRA KELİMELERİN YERLERİNİ DEĞİŞTİREREK YAZ
Anlıyabilmektir anlamak anlamadan  :)

(asıl söz ise "Anlamak Anlamadan Anlayabilmektir" :)

CTRL+V YAP 
Ctrl+V yapCtrl+V yapCtrl+V yapCtrl+V yapCtrl+V yap

Ve mimlediklerim 

Oje sandığı
Harikalar diyarım

2 yorum:

Nerwen dedi ki...

accessorize iyiymiş :D

Unknown dedi ki...

:D aynen ya ilk gördüğümde koptum. erkek arkadaşımada söyleticem bakalım napcak :)