İzleyicilerim

28.09.2012

TREND: BURGUNDY COLOR

Merhaba arkadaşlar.
Hello friends.

Sonunda soğuklar gelmeye başladı ve benim en sevdiğim mevsime doğru yolumuz düşüyor.
Arada da olsa serinliyoruz. Gerçi izmir hala sıcak ama, gece uyurken üşümüyor da değiliz hani :)
Temperatures began to arrive at the end of the right way to go, and fall is my favorite season.
Izmir, though still warm, but not cold at night while sleeping or do not know :)
Soğuk havanın yerine gelmesi ile giysi dolaplarımızı uzun kollular, yelekler, ceketler ve en önemlisi de çoraplarımıza merhaba dedi. Bugünlerde vitrinlerde de görüldüğü gibi koyu renkler hakim olmaya başladı.
With the arrival of cold weather clothes closets instead of long sleeves, vests, socks, jackets and most importantly, he said hello.Nowadays it has become dominated by dark colors, as shown in showcases.

İçlerinden en çok siyah, hardal ve bordo dikkatimi çekiyor benim, ya sizin?
Most of them black, burgundy, mustard, and draws attention to me, or you?

Bu renkte şarap kırmızısı, bordo olarak bilinen mor ve kahverengi arasında oluşan bir karışım olarak en başta bordo bulunuyor. Bu renk güzel olmasının yanı sıra çekici kılar insanı.En çok ta beyaz, toprak tonları,gri, hardal rengi ve aynı zamanda siyahla uyum içinde olabilen bi renk.
This color is burgundy, purple and brown known as Bordeaux mixture consisting of at least Bordeaux's.This color makes it attractive as well as being a nice personMost often white, earth tones, gray, mustard color, and at the same time be in harmony with black bi color.





Twitter adresim için tıktık

5 yorum:

chfashiontrend dedi ki...

merhabalar:)
bordo geri geldi demekki ...
çok hoş duruyor ....
sevgiler
bu arada butiğim açıldı:)göz atmak isterseniz
http://chfashiontrendbutik.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

Evet geri geldi, hiç de gitmesin istiyorum :)

Bu arada 1 gün içinde 2. butik açıldı mesajınız sanırım :)

Unknown dedi ki...

içimde bordoya karşı inanılmaz bir özlem var:)giymek için sabırsızlanıyorum:)


cosmo-trend.net

sparkle-icious / Pınar dedi ki...

şuan deliriyorum bu renge, çok güzel hepsi :)

Unknown dedi ki...

@Cosmo-trend: Bende çok sabırsızlanıyorum,şuanlık sadece tırnaklarıma taşıdım :)
@Sparkle-icious: canım bu gidişle bu renge delirmeyen kalmıcak sanırım :)