İzleyicilerim

9.10.2012

5 ŞEY MİMCİĞİ :)

Sevgili ÇATI KATI  blogunun sahibi duygucum beni mimlemiş, aramızda tatlı bi samiimiyet var kendisiyle.
Bundan memnunmuyum çok memnunum :)
Bu mim olayı beni çok sevindiriyor,
hem insanları tanıyor, hemde neleri sevip sevmediğini azda olsa çıkartıyorsunuz.
Çok da eğlenceli bir mim.
 
Çantamdaki 5 şey ;
Telefonım
Cüzdanım
Makyaj çantam
Ajandam
Bir dolu kağıt mendil
(hastayımda şu 3 gündür) 
 
 
Odamdaki 5 favori şey ;
Bilgisayarım
Takı aparatım
Kitaplığım
Ve en önemlisi kıyafet dolabım :)
 
 
Bu ay planladığım 5 şey ;
Evde ne kadar gereksiz eşya varsa ihtiyacı olan birine vermek (çok eşyalı evleri sevmem)
Yeni filmler alıp izlemek
Yurtdışı eğitimini tekrar gözden geçirmek
Ders notlarınn hepsini bir güzel derliyip toplamak
Ve mümkünse şu nezlenin,gribin veya mevsim geçiş salgınımı dersiniz bilmiyorum ama ondan kurtulmak istiyorum.
 
Almak istediğim 5 şey :
Güneşe alerjisi olan biri olarak mecburi olarak kullandığım kremlerimi değiştirmek,
Dereceli güneş gözlüğümü yenilemek ( gözlerimdende alerjim var güneşe)
Bijuland'dan yeni takı malzemeleri
Kışa hazırlık olarak bir kaban,mont vs.
Çantalarımı sığdırabilceğim bir dolap
 
Eveet gelelim beni mimleyen DUYGU  'ya  ve ondan etkilendiğim 5 şeye ;
Samimi ve cana yakın oldugunu düşünüyorum duygucum senin
Düşüncelerini direkt söyleyen birisisin
Yaratıcılıgını konuşturan,
Benim kombinlerimi begendiğini veya begenmediğini
her defasında samimi bir şekilde söyleyen tatlı bir insan.
 
Veeeee benim mimlediklerim

4 yorum:

Unknown dedi ki...

önecelikle geçmiş olsun canım salgın var çok fena hatta o salgını ilk İzmir'e getirenlerden biri ben olabilirm :) çok teşekkür ederim kuzum güzel sözlerin için! ben de çok memnunum vala halimden bu mimlerde gerçekten karşındakini birazda olsa tanıma fırsatı veriyor insana. buluştuğumuzda yapmamız gereken şeylerden biri de bijulande gitmek olsun lütfen ben de öğreniyim neresiymiş neymiş ne değilmiş. ben de senin çok samimi ve şeker olduğunu düşünüyorum en kısa zamanda görüşmek dileğiyle öperim! :)

Unknown dedi ki...

Geçmiyorki canım yaa, geçicegede benzemiyor :/
Aaaaa bu arada hiç aklıma gelmemişti benimde, buluştugumuzda bijulanda götüriyim seni direkt olarak :) Gözümüz gönlümüz açılır valla takı işleri adına, tabi seviyorsan :)

Unknown dedi ki...

sevmek ne demek bayılırım. bende aradığım malzemeleri hiç bulamamaktan şikayetçiydim zaten çok fazla takı malz. satan yerde bilmiyorum çok iyi olur canım

Unknown dedi ki...

Bende takı workshop'unda öğrendim orayı kızlar sağolsun :))