İzleyicilerim

19.11.2012

İZMİRLİ BLOGGERLAR TOPLANDIK

 
 
Merhaba arkadaşlar..
Dün çok güzel bir buluşma düzenledik. İzmirli kozmetik bloggerları arasında ve moda blogu olarak bende oradaydım. Pek benim konumum hakkında konuşamasak da benimde içimde olan kozmetik aşkı adına  çok güzel sohbetler ettik. Malum her bayanın içinde olan kozmetik merakı, güzellik sırları :)
Bu benim ikinci katılımım ama çok tatlı insanlarla tanıştım. Hepsinide tanıdığıma çok memnun oldum.
Şimdi bakalım kimler oradaydı;
Soldan sağa; Nilüfer yıldırım,Makyaj fırçam, Güzellik sanattır 2 güzel kardeş, Ben, Kozmetik aynas ,Cadının kozmetik kazanı
 
 
Ben , kozmetik aynası, cadının kozmetik kazanı
 
 
Makyaj fırçam- güzellik sanattır

 Sabah kahvemizide unutmadık küçük çikolatalarımız eşliğinde.

Kızlar sizlerle tanışmak çok eğlenceliydi hep yapalım bunu.


Bizim birdaha ki durağımız Mavala semineri sizlerde katılmak isterseniz eğer tıklayın...

Sevgilerimle
Ece

8 yorum:

Unknown dedi ki...

cok güzel görünüyorsunuz hepiniz :)

hepsisatista.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Çok teşekkür ederim/riz :)

Ahu Türkyaşar dedi ki...

Merhaba :)

Unknown dedi ki...

Ece'cim Mavala Seminerine geldiğin için çok teşekkür ederim.Ayaklarına sağlık:) Umarım hediye ürünlerin tırnaklarında çok hoş duracak.
Sevgilerimle,
Güzellik Sanattır!

Unknown dedi ki...

Canımmm ne demek benim adıma çok güzel bir deneyim oldu, her zaman katılmak isterim.Ojeler tek kelimeyle harikalar :) öpüyorum

Unknown dedi ki...

ne kadar guzel bir bulusma olmuş herkese selam. :)

Unknown dedi ki...

Ne kadar guzel bir buluşma olmuş.
Herkese selam. :)

Unknown dedi ki...

Birdahakinde seni de yanımızda görmek isteriz canım :)